Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Als laatste stook ik deze keer denk ik de 1.2" Total Event Box. De laatste box en tevens de laatste keer dat ik die zal hebben denk ik :(

Stars over Paris, een "simpele" 21 schots cake. En sinds ik die een jaar of 15 geleden voor het eerst heb gezien doet ie iets met me en geniet ik er nog steeds even veel van, en hoewel die al jaren niet meer wordt gevoerd gelukkig vorig jaar nog een aantal kunnen bemachtigen. Afgelopen jaarwisseling dus weer kunnen genieten en ik kan voor nu weer een paar jaar vooruit.

Dat gaat in principe een karton Caïro's worden vergezeld van twee Hellfire Thunders. Ik denk dat ik de Caïro's 2-4 ga schieten om het geheel wat langer te maken en de HellfireThunders dan met de 4 Caïro's mee laat lopen. Maar ik moet nog even kijken of dat qua duur ook matched.

Waarschijnlijk dit jaar voor het eerst een kleine sierlijke en daarna knallende finale schieten. Eerst de Santa Domingo en daarna 2x DumBum 64sh en een ROTP tegelijk.

2x Dumbum 64sh naar 2x Crackling Hero als eindsalvo

Prefinale; Red Maroon (+ red crossette mss) + rotp eindsalvo Scream

Qua groot vuurwerk sluiten we de avond natuurlijk af met de finale van het 0:00 project. Maar ik gok zomaar dat we daarna ook nog wat zullen stoken. Zou wel eens willen eindigen in schoonheid met wat fonteinen en eventueel nog een dikke box erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan