Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar leef jij het meest naar toe? Zijn het de demo's, is het de feestmaand december, de opening van de kerstmarkten of toch de spanning voor de dag der dagen of puur het afsteken van het vuurwerk zelf?
Als eerste de kersfeer met alle kerstshows en daar zijn ook al vaak de vuurwerkpunten, dan de kerst zelf en dan de ophaaldagen en uiteindelijk uur O.00
Eerst de ophaaldagen en dan vervolgens het moment dat alles binnen is en dat je het kan uitstallen om de volledige collectie van dat jaar te zien. Top gevoel!
Dat punt is nu wel, countdown geopend en de -ber weer in de maand. Tijd vliegt voorbij, dus probeer van alles zoveel en zolang mogelijk te genieten. Bv het eerder donker worden, het frisser worden, de bladeren die vallen of de pepernoten die weer in de winkel liggen. Het hoort voor mij allemaal bij de totale beleving naar oud en nieuw toe.
Het begint als zomervakanties voorbij zijn, de bomen hun mooie herfstkleuren krijgen, blad begint te vallen, herfstvakantie, eerste keer nachtvorst, smorgens ruiten krabbe, sinterklaas, oliebollen acties, kerstdagen en dan afhalen van vuurwerk….. super voor uitzicht!
De hobby is het hele jaar leuk. Vanaf september elke maand meer bezig zijn met vuurwerk. Maar niks kan tippen aan die 8 uren onbezorgd stoken. Daar verbleekt de rest echt bij voor mij.
Van mij mag het snel wat kouder worden. En binnenkort gaan de mensen weer de kerstverlichting buiten ophangen etc. Daar kan ik ook altijd naar uitkijken. Wordt t allemaal wat gezelliger van buiten.
Het echte gevoel begint vaak in september/oktober.De meeste online winkels komen online.We gaan dan richting de korte dagen en het weer zorgt dan voor het extra gevoel.Dan kijken we natuurlijk uit naar de kerstdagen al zullen die dit jaar anders zijn.Het meeste kijk ik uit naar de afhaaldagen en het uitstallen van het gekochte vuurwerk waar we dit jaar weer 4 dagen van kunnen genieten.En dan de mooiste dag van het jaar oudjaarsdag.Natuurlijk zoals elk jaar slecht geslapen de dagen ervoor want de spanning is elk jaar nog hetzelfde.En dan eindelijk oudjaarsdag genieten van al het vuurwerk samen met mijn dochter die het virus ook te pakken heeft.
Ik leef eigenlijk het meest naar de afhaal dagen toe. De nachtbrakers topics en daarna natuurlijk mooiste dag van het jaar! Waar ik ook altijd naar uitkijk is de oplopende spanning die oudjaarsdag naarmate de dag vordert steeds verder oploopt.
Ik leef het meest toe naar half december zo'n beetje. De kerstsfeer zit er dan al goed in, showrooms zijn te bezoeken (mooi moment om toch nog wat dingen te bestellen samen met de kinderen), er zijn demo's, de kerstdagen zijn dichtbij, de spanning richting de afhaaldagen loopt op, de grote dag komt al heel dichtbij. Kortom, alles komt dan samen!
Ik denk dat ik wel het meest toe leef naar de afhaaldagen. Oudjaarsdag/0:00 is voor mij zeker het mooist, maar deze vliegt altijd zo snel voorbij. Tijdens de afhaaldagen mag van mij de tijd wel langzamer (voor het gevoel) gaan voordat het de 31e is. Dat de verkoop op de 28e start, vind ik altijd wel prettig.
Puur omdat de 31e/jaarwisseling altijd voorbij vliegt
Sja, eigenlijk het totaal wel. Het genieten neemt nu steeds meer toe. De afhaaldagen zijn echt super. Ben erg benieuwd naar sommige producten. En uiteindelijk is de sfeer op straat gewoon top, helemaal goud. Zowel het afhalen als het afsteken heeft allebei wel wat. Zou niet echt een keuze kunnen maken, dus kijk er allebei evenveel naar uit.