Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel naar de periode na Kerst. De zenuwen voor de afhaaldagen, het afhalen zelf, je collectie in huis hebben. En natuurlijk daarna Oudejaarsdag :cool:

Ik leef niet het meest toe naar één specifiek moment, maar naar de hele sfeer rond het afhalen en natuurlijk de dag der dagen zelf.

Het afsteken is zonder twijfel het allermooiste, maar toch kijk ik meer uit naar de eerste ophaaldag, omdat het dan echt begint. Gewoon dat heerlijke gevoel van onderweg zijn met de top 2000 op, winkels bekijken en weer vuurwerk in je klauwen te hebben. Zo'n zin an!

Deze week is wel de start van de demo's die komen gaan. Kijk erg uit naar alle reacties en films hier op het forum. Heerlijk altijd om te zien na de demo's de vele activiteit in de producttopics.

Zijn veel dingen waar ik naar uit kijk. Het stemmen op de top 2000, de kerstboom die weer staat, kerstverlichting die weer brand. Het uitzoeken van het vuurwerk, gezelligheid met kerst. Ophalen van het vuurwerk. Alles is mooi aan die tijd

Om heel eerlijk te zijn, verlang ik altijd naar dit moment van het jaar: eind november/begin december, je merkt aan alles en iedereen dat de feestdagen op de stoep staan en het bíjna zo ver is. Zodra sinterklaas is geweest gaat het vaak in een stroomversnelling en met kerst is het voor mijn gevoel zo alweer 2 januari... genieten zo lang het kan!!

Er valt in december veel naar uit te kijken, de kerstgala's en kerstborrels altijd leuk, de vuurwerkdemo's en verhoogde activiteit op de fora, de decembernoobs en natuurlijk de verkoopdagen de mooiste dagen van het jaar. :D

Ik kijk zelf het meest uit naar de afhaaldagen. De bestellingen ophalen blijft elk jaar toch magisch, en stiekem misschien nog wel net iets meer dan de 31e zelf. Heel gek eigenlijk, maar ik kan er echt heel erg van genieten.

Ik leef altijd het meest naar de verkoop dagen toe.
Natuurlijk zelf je vuurwerk ophalen,maar ook de sfeer als je savonds in de achtertuin staat,met een sigaretje,biertje of whiskey en dan her en der het vuurwerk al hoort gaan....heerlijk!

Ik rook en drink al jaren niet meer,maar elk jaar maak ik voor mezelf de uitzondering voor de week na kerst.
Die week rook en drink ik en geniet ik daar heel erg van,zodra het vuurwerk de 31ste op is,stop ik meteen weer.
Dan

Ik kijk toch wel het meeste uit naar de afhaaldagen. Het geeft altijd weer een magisch gevoel als je je vuurwerk op kan halen.

Ik dacht eerst het ophalen zelf, maar eigenlijk is het de 26e 's avonds. Kerst zit er op, dan is het echt tijd voor O&N. En dan is het ophalen ook éècht dichtbij

Zodra Pakjesavond voorbij is, gaat bij mij echt de knop om qua sfeer tot kerst en uitkijkend naar die afhaaldagen. De momenten tussendoor op verjaardagen en met kerst dat je neven spreekt die ook lekker bezig zijn met bestellen enzo, wat een sfeer. Kijk heel erg uit naar kerst om daarna te starten met die verkoopdagen, wat een topdagen zijn dat zeg. Afhalen, genieten van al die sfeer in de winkels en dan de dag der dagen om het af te sluiten zodat we weer opnieuw kunnen beginnen.

De laatste week van december in het algemeen.

Vanaf kerstavond sta ik in de 'partymode'. Lekkere hapjes en drankjes en elkaar overladen met kleine en grote kado's.

1e Kerstdag samen koken (griekse konijnstifado met lang gebakken aardappelstukken met zelfgemaakte rode kool). Natuurlijk allemaal met de top2000 op de achtergrond.

2e Kerstdag gaan we uit eten bij een heel goed tapas restaurant.

Dan weer paar dagen werken en dan gaat de knop helemaal om op standje oud en nieuw.

Vuurwerk halen en 'klaarmaken' zaterdag en zondag op oudejaarsdag in een soort roes alles op me af laten komen met de muziek als een rode draad.

Veel van de mooie periode is alweer voorbij. De boom staat, kerstdorp is klaar, meeste kerstmarkten die we wouden zien hebben we gezien enz. Dus begin nu wel echt gigantisch uit te kijken naar het afhalen.

Ik woon in Leiden, waar we een drijvende ijsbaan en kerstmarkt hebben (de kerstmarkt is van 13 tot 17 december, kom zeker kijken als je in de buurt bent). Als die word opgebouwd heb ik altijd zo een gevoel van: Yes het komt dichterbij, dat is ook het moment dat de kriebels bij mij heel erg opkomen. Verder ja de afhaaldagen vind ik zoals waarschijnlijk iedereen hier, ronduit geweldig. Hoe de meest willekeurige winkels zich tot een hemel ontvouwen in de laatste 3 dagen blijft geweldig (in Leiden is de Blaxx in het centrum de rest van het jaar een spelletjes winkel, het blijft geweldig hoe de ene helft gevuld is met vuurwerk nerds en de andere helft gevuld is met warhammer nerds).

Het moment dat nu is eigenlijk. Sinterklaas is geweest, de kerstboom staat, overal zie je buiten kerstverlichting, reclames op TV, het WK Darts is begonnen. Heerlijke tijd.

Nu lekker toeleven naar die kerstdagen, de Top2000 en dan aansluitend ook al direct de verkoopdagen. Echt mooie tijden.

Alles roept nu dat onze tijd is begonnen. Kerst versieringen, stemmen op de top2000, serieus request, wk darts en ook dat het hier nu zo druk is. Ja dit is toch de tijd waar ik het meeste naar uit kijk.

Het meest kijk ik uit naar het moment dat ik het eerste vuurwerk over de toonbank mijn kant op zie gaan. De eerste druk is er dan af en vanaf dan is het (dit jaar) 4 dagen genieten! Zoveel mogelijk winkels bezoeken en lekker met iedereen mee gaan shoppen. Het minst kijk ik dan weer uit naar het niet kunnen slapen aankomende woensdagavond haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan