Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk uit naar de week vakantie tussen kerst en de jaarwisseling. Ben er aan toe merk ik. Ondanks de zomervakantie weer helemaal gesloopt.

Verder kijk ik uit naar de 31e zelf. S ochtends oliebollen bakken en smiddags samen met familie. Om 0.00 uur gezellig met zijn allen vuurwerk afsteken en dan eindelijk tijd voor een biertje.

Voor nu leef ik meest toe naar de start van de verkoopdagen: samen met m, n zoons (11 en 8) langs meerdere winkels bij langs te gaan om bestellingen te halen. Daarna thuis alles verdelen. En dan komt dan eindelijk oudjaarsdag. De jongens overdag heerlijk bezig met cat1. En de jongste dochter blij met haar 1000 knalerwten. Dan is het eindelijk 18.00 uur en dan mag papa ook los. En worden de jongens ook stap voor stap ingewijdt in het zelf schieten van f2, wel onder duidelijke begeleiding van papa!

Laat de laatste 3 dagen van het jaar maar komen!

Ik kijk ook enorm uit naar de verkoopdagen, wat heb ik dat ontzettend gemist de afgelopen 2 jaar. Daar leef ik nu echt naar toe. De auto in stappen in alle vroegte, de top2000 erop en bezig zijn met onze prachtige hobby. Ik kan niet meer wachten.

Het gaat echt allemaal zo snel, hetgeen waar ik naar uitkeek is ook grotendeels alweer voorbij: de start van die decembermaand, de eerste kerstreclames, de versieringen... het is gewoon genieten geblazen de komende 3 weken nog. Wat een geweldige tijd hebben we nu!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan