Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik leef eigenlijk niet meer echt naar iets toe? Niet in de negatieve zin hoor!
Maar we hebben door het jaar heen zoveel gezellige bijeenkomsten, stookmeetings (buitenland), meetings van winkels (bijvoorbeeld mei-meeting Zena), prachtige shows in buitenland (Fallas, San Trifone), prachtige shows ''in de buurt'' zoals burning airfield, Zena Throphy of Japantag, Helpen bij shows schieten voor bedrijfje etc.
Hierdoor heb ik het gevoel dat we het hele jaar door lekker bezig zijn. Vroeger keek ik daarom veel meer uit naar dat ene moment (31 dec/afhaaldagen).
Desalniettemin blijft het natuurlijk heerlijk om weer de winkels langs te gaan etc.
Het moment waar ik naar uitkijk is dat de dagen fors korter worden (wintertijd), de bladeren van de boom vallen of al gevallen zijn, de ochtenden heerlijk fris starten en de dagtemperatuur ook laag blijven, de darttoernooien op tv, de kerstversieringen overal.. Het is teveel om op te noemen, maar alle factoren dragen bij aan de juiste sfeer voor het einde van het jaar. En hoe meer factoren aanwezig zijn, hoe erger ik stuiter!