Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat we nu een maand verder zijn, dan zijn we namelijk vol op bezig alles binnen te halen.

Het moment dat je eigenlijk al in januari door je budget heen bent, toch de Funke lijn aanslaat, en je weer in de buidel moet tasten. Dan weet je dat je liefde voor de hobby hebt!

Aftellen naar de koude dagen, het moment dat de folders binnenkomen en ik heerlijk kan bladeren. Vervolgens naar de kerst en dat natuurlijk het ophalen van mijn vuurwerk. Alles uitstallen en dan er heerlijk naar kijken. En dan de 31ste heel de dag stuiteren en wachten tot 18 uur. Wanneer ik dan ook maar een rotje afsteek staat mijn buurjongetje gelijk buiten om ook mee te doen. Heerlijk om dat te kunnen overbrengen op de jeugd

Nou het is december dat is toch ook wel een mijlpaaltje hoor. Dan weet je gewoon dat het er aan zit te komen.

Inderdaad Arvid. Het is DECEMBER! Daar heb ik toch wel zo lang naar toe geleefd. Nu zijn de absolute mijlpalen donderdagavond, pakjesavond en vanaf dan 13 december, de start van het WK-Darts! Hell yeah :handsup:

Ik leef nu het meeste toe, naar de afhaaldagen. Daarna wil ik er niet aan denken, omdat het mij dan veel te snel gaat. 2 keer knipperen en het is voorbij. :cry:

ik leef nu na kerst dagen gezellie met kids en fam daarna na 28 vuurwerk halen shoppen en dan dag van dagen 31 :cool:

Ik leef eigenlijk niet meer echt naar iets toe? Niet in de negatieve zin hoor!

Maar we hebben door het jaar heen zoveel gezellige bijeenkomsten, stookmeetings (buitenland), meetings van winkels (bijvoorbeeld mei-meeting Zena), prachtige shows in buitenland (Fallas, San Trifone), prachtige shows ''in de buurt'' zoals burning airfield, Zena Throphy of Japantag, Helpen bij shows schieten voor bedrijfje etc.

Hierdoor heb ik het gevoel dat we het hele jaar door lekker bezig zijn. Vroeger keek ik daarom veel meer uit naar dat ene moment (31 dec/afhaaldagen).

Desalniettemin blijft het natuurlijk heerlijk om weer de winkels langs te gaan etc.

Oef, moeilijk maar ik denk dé dag, 31 december. Heerlijk in de ochtend m'n fonteintjes en pijlen een beetje bij elkaar scharrelen en uit de verpakkingen halen, beetje bekijken, fotootjes maken, kop koffie en de Top-2000 erbij. Dan vaak nog even langs de bakker voor beignets en bollen en een rondje lopen met m'n beste maat.

Hopelijk is het dan een beetje zonnig, dan is het helemaal ultiem. Het steeds 'drukker' wordende geknal, de verre dreunen, het geluid van een fluitcake op de achtergrond. Jochies die rondrennen in plukken kruitdampen van Cat F1, mensen die met zakken vuurwerk sjouwen of flessen champagne.

Zo ongelofelijk genieten!

De 31e, dat is toch wel de dag. Smorgens oliebollen bakken en tussendoor wat stoken.
smiddags met vrienden mooi stoken bij de vuurkorf en savonds om 18.00 met het echte werk beginnen.

Ik leef eigenlijk niet meer echt naar iets toe? Niet in de negatieve zin hoor!

Maar we hebben door het jaar heen zoveel gezellige bijeenkomsten, stookmeetings (buitenland), meetings van winkels (bijvoorbeeld mei-meeting Zena), prachtige shows in buitenland (Fallas, San Trifone), prachtige shows ''in de buurt'' zoals burning airfield, Zena Throphy of Japantag, Helpen bij shows schieten voor bedrijfje etc.

Hierdoor heb ik het gevoel dat we het hele jaar door lekker bezig zijn. Vroeger keek ik daarom veel meer uit naar dat ene moment (31 dec/afhaaldagen).

Desalniettemin blijft het natuurlijk heerlijk om weer de winkels langs te gaan etc.

Nu je dit zo zegt, kan ik mij hier ook wel in vinden. Ik heb eergisteren nog wat cat1 gekocht bij de Lidl. Mocht ik het niet uithouden tot de Trophy, dan kan ik nog wat knetterkegels en wondertollen stoken.

September Trophy
November Adelfia
December Oud en Nieuw.

Ik kom zeker door het jaar heen ook prima aan mijn shot kruit.

Wel naar dit moment eigenlijk. Kerst is eindelijk begonnen en vanaf nu is het enkel mooie momenten beleven en er volop van genieten. Van mij mag de tijd wel iets langzamer gaan, want wat vliegt de tijd voorbij zeg.

Het moment waar ik naar uitkijk is dat de dagen fors korter worden (wintertijd), de bladeren van de boom vallen of al gevallen zijn, de ochtenden heerlijk fris starten en de dagtemperatuur ook laag blijven, de darttoernooien op tv, de kerstversieringen overal.. Het is teveel om op te noemen, maar alle factoren dragen bij aan de juiste sfeer voor het einde van het jaar. En hoe meer factoren aanwezig zijn, hoe erger ik stuiter!

1 september, ik herinner die post als gisteren als ik eerlijk ben. Alle bovengenoemde factoren zijn alweer passé of in volle gang, het jaar is voorbij. Het is echt gevlogen, wat gaat de tijd tegenwoordig hard. Maar eerst: genieten van kerst en het leven naar de 28e toe!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan