Waar leef jij het meest naar toe?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar leef jij het meest naar toe? dit jaar uiteraard anders, maar er is genoeg om naar uit t kijke.

Deel het hier met ons.

Ik ben me nog aan het oriënteren op mijn mogelijkheden, naar wat er voor mij haalbaar met de combinatie van vuurwerkinteresse, vuurwerkverbod, autisme en sociale beperkingen. Pas als ik een goed en voor mij passend plan heb dan kan ik daar naar uitkijken.

het meest naar het aansteken van mijn overgebleven riakeo exeptional om 12 uur (en de rest) en de bevestiging dat een verbod (vooralsnog) geen enkel verschil maakt en ik gun het de hulpverleners uiteraard niet en heb de shit rond oud en nieuw altijd al rondom belachelijk gevonden ,maar vrees het ergste :frusty:

vuurwerk zelf is nooit het probleem geweest ,alleen de gek die er op de verkeerde manier mee omgaat !!!

en daar moeten wij/ik met mijn 57 jaar dan maar ineens mee stoppen ?? vuurwerk is zoveel meer dan alleen maar het aansteken van een lontje ,herdenken,respect tonen aan nabestaande en er even bij stil staan etc etc ,kan het nog steeds niet echt plaatsen welke impact het gaat hebben en hoe ik er mee om moet gaan :confused:

Nomaal was dat altijd de verkoopdagen, maar dit jaar de 31e zelf. Wil wel eens zien hoeveel er gestookt gaat worden. Zie dat positief tegemoet.

Iedereen die de illusie heeft dat het met een verbod ook vuurwerkvrij wordt zal van een koude kermis thuiskomen.
We hebben al twee jaar vuurwerkverbod gehad door overheidsmaatregelen in verband met het covid-19. We weten allemaal wel hoeveel vuurwerk er ondanks het verbod werd afgestoken.

Ik kijk er echt intens naar uit om een avondje te pimpampetten met 1 oliebol. En dan 22u tandjes poetsen en braaf mn bed in.

Wat doe je op oudejaarsavond met een.... V.

:cry:

De hele december lang en op ieder moment dat het kan stoken met mijn zoontjes. Zij vinden cat 1 nog geweldig en gelukkig komt er meer dan ooit onze kant op.

Tegen de tijd dat zij interesse krijgen in het grotere spul is dat verbod al lang van tafel… toch?

Naar de Top 2000. De echte magie is wel weg. Cat 1 is gewoon niet bevredigend genoeg om er echt naar uit te kijken, het is meer dat of niks.

Back
Bovenaan