Waar leef jij het meest naar toe?

Dat is toch altijd wel een heerlijk moment ja.

Maar ik kijk toch altijd wel het meest uit naar dat moment dat ik in de auto stap om op weg te gaan naar de eerste winkel.
Ja dat ook idd met de blikjes en de snickers binnen handbereik met de radio op 2 ;)

De eerste foto in het nachtbrakerstopic. Het sein dat we los gaan 🤪
Das ckers waar, sfeerverhogend en de bevestiging dat je niet alleen zon freak bent die maanden lang zijn collectie bij mekaar besteld maar ook zo trots als een pauw van het eindelijk in bezit hebben van je afgehaalde bestellingen😁

De verkoopdagen en de sfeer daarvan. Maar natuurlijk nog veel meer het eerste lontje van het 18:00 uur projectje, het eerste stookvoerlontje, de ontsteking van de eerste 500 grammer, het eerste 100sh 30 mm blok, de eerste V of W shape, de eerste waaiercake/bak, de eerste rambak en uiteraard de finale (der finales dit keer). Het gevoel daarna wil ik nog niet aan denken, ligt eraan hoe fenomenaal mooi het tegen die tijd is geweest.

De spanning in die paar uur voor de eerste afhaaldag (nacht)! Eerst hier nog wat rondneuzen en vervolgens om ca 22:00 in de auto stappen om je eerste bestelling te halen!

Toch wel het ophalen en de eerste doosjes in de auto laden en dan het moment wanneer de eerste doosjes de lucht ingaan in de schemer, mooi vooruitzicht!

Lastig kiezen. Vind alles rond die tijd gewoon heel leuk. Gezelligheid met kerst, Top 2000 luisteren, WK Darten kijken, vuurwerk afhalen, al het vuurwerk uitstallen en voorstellen hoe het eruit gaat zien, en dan natuurlijk oudjaarsdag zelf. Er is heel veel om naar toe te leven

Het moment dat alles opgehaald is, weinig tot geen vervangers hebt gehad, langzaam je muurtje kan maken, foto maken en in alle rust voorbereiden op de dag der dagen. De ophaaldagen zijn super, maar ook onrustig.

Back
Bovenaan