Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook al, ik kom er elke keer weer achter dat het eigenlijk best logisch is dat er nog geen kerstverlichting hangt. Maar elke keer is het weer een teleurstelling bijna. Al duurt het niet lang meer!De klok die achteruit gaat en dat er dan weer overal kerstlampjes tevoorschijn komen.
Als je de (doem)voorspellingen moet geloven ,dan kan je over een aantal jaren O&N vieren in je korte broekde klok die achteruit gaat en kouder weer met veel sfeer verlichting buiten en de showrooms die opgebouwd zijn om weer in de sfeer te komen
nu krijgen we denk ik weer 2 a 2,5 weken warm weer tot 20 graden en dat is niet echt goed voor de kriebels hahah
Klinkt zeer herkenbaar, had het niet beter kunnen verwoorden haha.Eigenlijk leef ik toe naar de hele vuurwerkperiode, met als climax het ophalen en afsteken. Het begint met de freakwinkels afspeuren naar mooie deals. Vervolgens afstruinen van het forum en youtube. Om dan zoveel mogelijk showrooms te bekijken tot het moment van ophalen daar is.
Zelfde hier, ook deels al aan het afvinken. Maar kijk vooral uit naar de komende tijd, niet echt iets in het bijzonder. De echte eindejaarsuitkering sfeer begint nu wel te komen. Van de week de eerste versierde huizen gezien, over 2 weken zelf alles versieren, alles en iedereen heeft het zo langzamerhand over kerst en oud en nieuw.Een groot gedeelte van waar ik naar toe leef is inmiddels ook alweer afgevinkt. De klok die achteruit gaat, de start van Skyradio, de bladeren die vallen, vroege avonden, de temperatuur die daalt. Lekker hoor. De sfeer zit er echt goed in. Zeker nu we ook al de eerste kerstreclames voorbij zien komen. Echt genieten deze tijd.
Kan me voorstellen dat je daar naar toe leeft. Maar om nou te zeggen dat dat bijdraagt aan de de sfeer..eindejaarsuitkering sfeer