Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik leef het meeste toe naar even een goede koude (maar korte) winter. Echt even een flink pak sneeuw, flinke laag ijs om te schaatsen op natuurijs. Prachtige sneeuwlandschappen met sneeuw op de bomen. Ja ik zie het alweer voor me haha.

De klok die achteruit gaat en dat er dan weer overal kerstlampjes tevoorschijn komen.
Ook al, ik kom er elke keer weer achter dat het eigenlijk best logisch is dat er nog geen kerstverlichting hangt. Maar elke keer is het weer een teleurstelling bijna. Al duurt het niet lang meer!

de klok die achteruit gaat en kouder weer met veel sfeer verlichting buiten en de showrooms die opgebouwd zijn om weer in de sfeer te komen :D
nu krijgen we denk ik weer 2 a 2,5 weken warm weer tot 20 graden en dat is niet echt goed voor de kriebels hahah

Heerlijk als je stukje buiten loopt in de avond en je ruikt de kachels overal, dat samen met het sneller donker en kouder worden zorgt ervoor dat we er steeds meer zin in krijgen

de klok die achteruit gaat en kouder weer met veel sfeer verlichting buiten en de showrooms die opgebouwd zijn om weer in de sfeer te komen :D
nu krijgen we denk ik weer 2 a 2,5 weken warm weer tot 20 graden en dat is niet echt goed voor de kriebels hahah
Als je de (doem)voorspellingen moet geloven ,dan kan je over een aantal jaren O&N vieren in je korte broek 🤔 😂;)

Het meeste leef ik zelf toch wel toen naar de periode rond kerst en de dagen met O&N.
Sinterklaas,tja daar ben ik eigenlijk wel klaar mee,al was t alleen maar omdat "alles anders moet al enige jaren" , omdat een groep figuren vind dat dingen die dood normaal waren,niet meer kunnen.:bonk::frusty:🤬
Dat heeft t voor wel de das om gedaan.
Dan maar de periode dat de kerstboom weer wordt opgetuigd,lichtjes buiten ophangen,en de dagen dat je vuurwerk mag afhalen en op het laatst ook mag afsteken. :handsup:

Eigenlijk leef ik toe naar de hele vuurwerkperiode, met als climax het ophalen en afsteken. Het begint met de freakwinkels afspeuren naar mooie deals. Vervolgens afstruinen van het forum en youtube. Om dan zoveel mogelijk showrooms te bekijken tot het moment van ophalen daar is.

Eigenlijk leef ik toe naar de hele vuurwerkperiode, met als climax het ophalen en afsteken. Het begint met de freakwinkels afspeuren naar mooie deals. Vervolgens afstruinen van het forum en youtube. Om dan zoveel mogelijk showrooms te bekijken tot het moment van ophalen daar is.
Klinkt zeer herkenbaar, had het niet beter kunnen verwoorden haha.

De gehele periode vanaf september t/m december vind ik gewoon heerlijk. Klok die terug gaat, zodat het weer donker is. Alle countdown topics doorlezen, prijsvragen en acties in de gaten houden. December is alles leuk aan, de Top2000 (stemmen, quiz, a go go), WK Darten, kerst, vuurwerk halen en uitstallen. Jammer dat het altijd weer zo snel voorbij is...

Eerst leef ik toe naar september, de aftrap van het seizoen. Vanaf hier zoveel mogelijk genieten. Het echte moment waar het voor mij begint is kerstavondje.

Als eerste naar de kerstperiode. Gezellig met de fam eten. En dan komt het vuurwerk afhalen echt dichtbij. Daarna de 28e wanneer we weer mogen afhalen, de eerste afhaal foto's van freaks die om 00:00 hun bestelling gaan ophalen. Heerlijk om die sfeer te proeven en dat je zelf een paar uur later ook weer op pad mag!

Het moment dat je de eerste dozen van de balie afpakt. Heerlijk dat gevoel dat je nog 3 of 4 hele dagen alleen maar met vuurwerk bezig bent.

Leef wel echt toe na het afhalen, maar daar buiten om ook de gezelligheid met familie en lekker eten.

Gewoon de spanning voor het afhalen en het afhalen zelf, en dan natuurlijk de dagen tot op 00u het grootste spul de lucht in mag. WAt een vraag eigenlijk, is toch bij eidereen hetzelfde?

edit; Nee, ik zie jullie niet als eidereenden. Dat was een typfout. Ik bedoelde 'iedereen'. Djzz.

Meeste waar ik naar toe leef is toch de dag der dagen. Vroeg wakker omdat ik niet kan slapen 😂 De nacht ervoor ook laat naar bed.

Kijk ook wel uit naar de ophaaldagen trouwens maar niet zo als naar de 31e.

Een groot gedeelte van waar ik naar toe leef is inmiddels ook alweer afgevinkt. De klok die achteruit gaat, de start van Skyradio, de bladeren die vallen, vroege avonden, de temperatuur die daalt. Lekker hoor. De sfeer zit er echt goed in. Zeker nu we ook al de eerste kerstreclames voorbij zien komen. Echt genieten deze tijd.

Een groot gedeelte van waar ik naar toe leef is inmiddels ook alweer afgevinkt. De klok die achteruit gaat, de start van Skyradio, de bladeren die vallen, vroege avonden, de temperatuur die daalt. Lekker hoor. De sfeer zit er echt goed in. Zeker nu we ook al de eerste kerstreclames voorbij zien komen. Echt genieten deze tijd.
Zelfde hier, ook deels al aan het afvinken. Maar kijk vooral uit naar de komende tijd, niet echt iets in het bijzonder. De echte eindejaarsuitkering sfeer begint nu wel te komen. Van de week de eerste versierde huizen gezien, over 2 weken zelf alles versieren, alles en iedereen heeft het zo langzamerhand over kerst en oud en nieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan