Waar koop jij je kerstboom?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
In het topic wanneer tuig jij je kerstboom op kwam net de vraag voorbij waar iedereen zijn boom kocht. Nou zijn er vele plekken waar je deze kunt kopen, bij de kweker, intratuin, bouwcentra, de ikea enz. Maar waar haal jij je boom en waarom juist daar?

Wil eigenlijk een neppe maar eindig elk jaar met een echte van het tuincentrum hier in het dorp.

Twee jaar geleden een goeie nepboom gekocht...dus ik hoef alleen naar de zolder te lopen😎

Wil eigenlijk een neppe maar eindig elk jaar met een echte van het tuincentrum hier in het dorp.
Ook jaren dit zelfde gehad. Maar inmiddels 4 jaar geleden een neppe gekocht en dat bevalt echt dikke prima. Jaren eerder moeten doen.

Het was vroeger toen ik klein was altijd al een speciaal moment samen een mooie en betaalbare boom zien te vinden, dan nog kijken hoe die op de Peugeot 504 te binden/vervoeren was ,en dat was in de tijd dat we nog winters hadden met sneeuw, daarna ook altijd toen mijn kinderen nog jong waren altijd in stand gehouden, maar helaas verwaterd door de tijd heen, gun een ieder die mooie herinneringen en zou zeggen hou het zo lang mogelijk in stand en geniet ervan 😇👍

Ieder jaar achter het schot op zolder vandaan halen heerlijk. Lekker met de Kids de boom in elkaar zetten

Hier een van hout, anders worden de ballen uit de boom gebeukt door de kinderen en honden. 🫠

Ik denk dat er naast de neppert in de woonkamer ook dit jaar weer een echte in de hal komt te staan.
Zal net als afgelopen jaar waarschijnlijk bij de dichtst bijzijnde kerstboom in pot verkoper weg komen.

Krijgt de boom in t nieuwe jaar nog een kans in de tuin.
Lukt helaas niet altijd om volgende kerst te halen.

Screenshot_20251008_230245_Samsung Internet.jpg

een echte bij de hornbach. Pas in januari merk ik dat de naalden uitvallen bij die boompjes

Back
Bovenaan