Waar koop jij je kerstboom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
In het topic wanneer tuig jij je kerstboom op kwam net de vraag voorbij waar iedereen zijn boom kocht. Nou zijn er vele plekken waar je deze kunt kopen, bij de kweker, intratuin, bouwcentra, de ikea enz. Maar waar haal jij je boom en waarom juist daar?

Hier hebben we eigenlijk al jaren een kunstboom, die we dit jaar overigens wel willen gaan vervangen. Maar welke moet je dan nemen hè, de keuze is echt zó reuze.

Keuze is inderdaad reuze. Wij hebben nu 3 jaar geleden een kunstboom gekocht, maar belangrijkste tip is niet te goedkoop te willen. Zit echt een wereld van verschil in die bomen.

Hier ook al jaren een kunstboom. Prachtig ding, maar twijfel toch ook wel om weer eens een echte te nemen. Die geur blijft lekker!

Ook hier een kunstboom. Wat Wesley zegt " er zit enorm verschil in de kunstbomen". Als je iets meer uitgeeft heb je echt prachtige bomen. Ik haal vaak wel 1 klein echt boompje.

Doorgaans koop ik m'n bomen bij een lokaal tuincentrum. Voor dit jaar overweeg ik toch de aanschaf van een kunstboom maar de eis is dan wel dat die niet of nauwelijks van echt te onderscheiden is. Daarnaast zal er ook altijd nog een echte boom komen in een andere kamer.

Wij halen altijd een echte boom, heerlijk die lucht in de woonkamer. Boom komt erin het weekend na sinterklaas.

Vanwege allergie van de vrouw des huizes helaas vorig jaar over moeten gaan naar een kunstboom. Eeuwig sund.

Afgelopen zondag een nieuwe kunstboom gehaald bij de Intratuin. Mijn vriendin wilde graag een iets grotere, achja. Happy wife, Happy life :)

Al vele jaren een kunstboom.
1 keer een goede kopen en verders buiten het op/aftuigen om geen omkijken meer naar.
Beter als elk jaar een redelijk dure boom moeten kopen die met een paar dagen al naalden verliest als een gek zodat je continue moet stofzuigen en niet naar moet kijken omdat er anders nog meer uitvalt :frusty:

Intratuin om de hoek. Moet wel zeggen dat het vorig jaar goed zoeken was om een leuke boom te vinden maar behielden wel lang de naalden.

Ik wil dit jaar ook weer een echte. Kijken of ik mijn eega zo ver kan krijgen. Zo ja dan ongeveer de 2e week van december.:kerst:

Sinds ik op mijzelf ben gegaan, heb ik gewoon een kunstboom. Met van die sneeuwwitte takjes eraan. Vind dat wel wat hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan