Lunig
VWC lid
Ik verbaas me enorm over de mening van vele leden en de moderators.
Niet op reageren wordt er geroepen, door de heiligen der heiligen!
Dit terwijl deze site bol staat van de informatie wbt prof en illigaal vuurwerk en in welke landen dit te verkrijgen is, ook wordt er nog eens uitgebreid over shells gesproken!
Vuurwerk is een media en politie melkkoe en reken maaar dat deze koe ook gevoed wordt met de vele info die te vinden is op deze site.
Vuurwerkcrew is een heerlijke site maar zou zich moeten distancieren van professioneel vuurwerk.
Als ik een gevoelige snaar geraakt heb, hoor ik dit graag in de vorm van een gezonde discussie.
ja slimmerd, maar de doorsnee Nederlander komt niet op vuurwerkcrew. Als dit wel het geval was geweest had de publieke opinie betreft vuurwerk waarschijnlijk heel anders geweest. Dan hadden ze waarschijnlijk ingezien dat wij een groep liefhebbers zijn die massaal tegen het vuurwerkvandalisme zijn. Dan werd de schuld misschien eens afgeschoven op de daders, in plaats van de middelen die de daders gebruiken om de misdrijven te plegen.
beetje vreemde manier van denken als je het mij vraagt.
Daarbij blijven er altijd mensen zijn die tegen beter weten in shells e.d. gaan afschieten. dan vind ik dat je als forum voorlichting moet geven over hoe je dit veilig kan doen, als het dan tóch moet. Beter dat iemand hier eventjes de moeite neemt om een topic door te lezen dan dat zn hoofd verspreid over de straat ligt om 12:00, want dat is de realiteit. als het fout gaat met professioneel vuurwerk gaat het ook goed fout.
Het gebruik van professioneel vuurwerk wordt hier door de moderators dan ook altijd afgeraden. en zo hoort het. een voorbeeld functie zijn, maar tegelijkertijd wel de juiste informatie verschaffen

verkopen ze in Belgie ook vuurwerk joh?! Nouuuu, dat wist ik niet..

Je eerste bericht, zie ik. Helaas is deze wat summier. Het lijkt jou een "normaal onderzoek"? Wat versta jij onder normaal?