Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag een bestelling bij Vuurwerk Huizen geplaatst, dus die doen we sowieso aan dit jaar.

Dit jaar probeer ik het bij 2 winkels te houden; Vuurwerk Velp en Amervuurwerk Driebergen. Wellicht komt er nog eentje bij, dan wordt het een magnumdealer in de buurt.

Soms lees je je eigen berichten terug en denk je 'huh, heb ik dat gezegd? :bonk:

Middels 2 winkels erbij: Donadoni in Utrecht en Riezebos in Amersfoort

halfords hier in de buurt, autozaak (autopia) hier in de buurt, Tuincentrum Graka en Vuurwerkwinkel hellevoetsluis dit jaar.. zat altijd Boogs vuurwerkshop bij maar die is ineens van de aardbodem verdwenen..

Mijn voornemens voor dit jaar waren om niet te gek veel te bestellen en om niet te ver te gaan rijden. Dat 2e is aardig gelukt gelukkig dus toch nog een 50% score.

Vuurwerkfeestje
Breda vuurwerk
Intratuin Breda
Haokan
Langenberg

En dan is er nog iemand zo aardig om een kleine Knalkeet bestelling voor me mee te nemen.

Verdeeld over de 28e en 29e zou ik op m'n gemak alles op moeten kunnen halen. Er zou dan zelfs wat tijd over moeten zijn om even bij een supermarkt in DE een voorraadje Zink/Bugano fonteinen in te slaan.

Laatst bewerkt:
Ik ben er aardig in geslaagd om de ophaaldagen wat relaxter te laten verlopen.

De 28e is de trip naar de Oosterburen, waar ik alleen aan het einde van de dag een bestelling moet ophalen bij Langenberg. Eigenlijk wilde ik geen bestellingen ophalen op deze dag, maar Langenberg had net een paar dingen, die ik heel graag aan mijn showtje wilde toevoegen.

De 30e ga ik in de ochtend langs bij Chinatown Woerden, Vuurwerk Outlet Pijnacker en De Driesprong. Allemaal redelijk in de buurt en bescheiden bestellingen. Als het allemaal meezit ben ik vóór 10 uur alweer thuis. Heel misschien dat Het Haantje in Rijswijk er nog bij komt. Dat hangt ervan of of ze nog iets leuks in de aanbieding hebben, maar dat wordt begin november pas duidelijk.

Na mijn bestelling bij Vuurwerk Velp, gisteren een bestelling geplaatst bij Vuurwerk Huizen. Eerste keer naar deze winkel. Erg benieuwd naar! :D

Uiteindelijk uitgekomen op 5 winkels:

1. Vuurwerk Velp
2. Amervuurwerk Driebergen
3. Vechtweelde Maarssen
4. Donadoni Utrecht
5. Riezebos Amersfoort

Probeer alles de 28e in de ochtend op te halen. Nu al zo'n zin in!!

Aantal winkels is minder geworden en de reisafstand verkort, maar toch nog redelijk uitgebreid;

Breda vuurwerk
Intratuin Breda
Haokan
Vuurwerkwereld Leerdam
TP-Vuurwerk
Orthen
Houtse Bazaar
Duitsland
(optie) Iets van vuurwerkplaneet voor een paar specifieke producten

In principe alles bij Kuiper Koekange.
Dit jaar ook een kleine order bij Hubo XL Emmer-Compascuum.

Vuurwerkfeestje
Vuurwerk outlet
Vuurwerk pap
Vuurwerkwereld
Vuurwerk Breda
Vuurwerk Velp
Coppelmans oss

Mogelijk ook:
Vuurwerk Coppens
Vuurwerkplanet Dordrecht / Zena denbosch

Tot nu toe:

Karwei Bodegraven (Magnum)