Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

In de buurt zijn geen freakwinkels helaas, en daar komt bij dat de buurtwinkels vaak pas laat open gaan al wil ik daar nog wel is op de verkoopdagen binnenwandelen om te kijken of ik nog wat leuks kan scoren. En bij de driesprong en vuurwerkhuizen konden we erg voordelig onze bestellingen doen dus dan hebben we het er graag voor over om een stukkie te rijden wat ook wel leuk is natuurlijk.

Bestellingen doorgeschoven bij Vuurwerk Outlet Gelderland en Pyroshop Arentz. Dit jaar tot nu toe besteld bij Veldman Sport in Velp, komt sowieso Huisman nog bij

Koningsdal, Zena de meern, tuincentrum Vechtweelde en gebro is waar ik vorig jaar langs ben geweest want dat zit allemaal binnen 20 minuten rijden. dit jaar wordt het in ieder geval miara vuurwerk (vanwege de aanbiedingen bij vuurwerktoppers) en vuurwerkstaffel omdat daar al bestellingen zijn geplaatst. vuurwerkstaffel is een eind weg maar de lage prijzen waren in deze dure tijden onweerstaanbaar dus daar zal een groot percentage van de compounds vandaan komen.

De driesprong in Zoetermeer dit jaar vanuit doorgeschoven bestellingen; Grote kans dat een zekere nieuwe winkel in Roosendaal hier ook nog bij komt!:D

Veldman Sport Velp
Vuurwerkstaffel Haaksbergen
Bloemenshop Corona Nijmegen
Vuurwerk Outlet Groessen
Tuincentrum Lindenholt Nijmegen
Vuurwerkbull Beuningen
Zena Olen
Intratuin Duiven

Laatst bewerkt:
1. Breda vuurwerk
2. Driesprong
3. Vuurwerkland Steenbergen

En zeer waarschijnlijk vuurwerkfeestje.

Tot nu toe:
VWperdoos-Geesteren
Knalkeet-Rijssen
VWstaffel-Haaksbergen
Sonder-Weerselo

Komt waarschijnlijk nog bij:
Vox-Meppel
Kartonknaller-Fleringen
Outlet-Assen/Haulerwijk

Driesprong Zoetermeer
Vuurwerkbunker Pijnacker
vuurwerkland steenbergen
vuurwerk wereld het westen woerden
lokale vuurwerktoppers dealer om de hoek
Vuurwerkfeestje Roosendaal

Laatst bewerkt:
De lijst van dit jaar:

HQ Fireworks
Vuurwerk Langenberg
Feuerwerkswelt/Postenhandel Nord
Knalkeet
TP Vuurwerk
De Driesprong
Vuurwerkwereld ChinaTown Woerden

Verder op dag 1 graaien in Duitsland (Posten Börse, Zimmermann, Lidl, etc.). Misschien dat ik op dag 2 ook nog ff de grens overga naar Centershop, omdat ik dan toch al in Limburg ben.

Ik hoop nog steeds BredaVuurwerk.
Doorgeschoven orders staan er nog steeds (hoop ik)
Maar het blijft zoals gewoonlijk heel stil...zou leuk zijn als daar verandering in zou komen.

Voor het eerst bij vuurwerkstaffel besteld, benieuwd naar de winkel en de sfeer. Maar lijkt er op dat we daar meer freaks gaan zien. Zal verder vast nog 1 a 2 adresjes bij komen, maar is tot nu toe niet duidelijk.

Zoals het er nu voor staat wordt dat

29/12
Vuurwerkstaffel H'bergen
Knalkeet Rijssen
Sonder Weerselo
Vuurwerkkanjer Fleringen (waarschijnlijk)

30/12
Valk Geesteren
Vuurwerkgigant Franeker
Outlet Joure (waarschijnlijk)
Kuiper Koekange
Vox Meppel

31/12
Rondje Oldenzaal/Hengelo/Enschede voor diverse kleine bestellingen en klein spul.
Hoogstwaarschijnlijk Valk Geesteren voor extra bestelling

Tot nu toe 3 adressen. Maar daar zullen er nog wel een aantal bijkomen omdat er dit jaar behoorlijke prijsverschillen zitten tussen de verkopers.

Gisteren laatste bestelling van het seizoen gedaan. 4 afhaaladressen op de 29e en dan is de collectie binnen:

Vuurwerk Outlet Gelderland
Vuurwerk Velp
Huisman Vuurwerk
Pyroshop Arentz

Almere Haven heb ik de bestelling doorgeschoven naar volgend jaar

Gisteren laatste bestelling van het seizoen gedaan. 4 afhaaladressen op de 29e en dan is de collectie binnen:

Vuurwerk Outlet Gelderland
Vuurwerk Velp
Huisman Vuurwerk
Pyroshop Arentz

Almere Haven heb ik de bestelling doorgeschoven naar volgend jaar

Ga je er dan vanuit dat er dit jaar weer een vuurwerkverbod komt :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan