Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reeds bestekd bij

Vuurwerk7kamp
Vuurwerkmania Dordrecht

Mogelijke winkels:

Topvuurwerk Breda
Cees van der Horst

Ik woon ong. 500 meter van de vuurwerkboulevard te Breda waar Cees van der Horst (bredavuurwerk) en Poppelaars (Topvuurwerk Breda) zitten en bestel al jaren bij beiden, nog nooit problemen gehad! Rij er ook elke dag langs maar de versieringen (grote opblaas vuurwerk pijlen enzo) staan nog niet opgesteld :(

Dit jaar voor het eerst bij Orthen. En er volgen waarschijnlijk nog bestellingen bij Vuurwerkland Steenbergen en mn good old lokale dealer. Zit ook nog met Haokan in mijn hoofd, maar dat blijft onzeker.

Ja, is uiteindelijk geworden Vuurwerkland Steenbergen - Vuurwerk Orthen - BredaVuurwerk (Cees van der Horst).

Dit jaar bij 4 winkels besteld;

Orthen Vuurwerk - 's-Hertogenbosch
VuurwerkMania - Abcoude
Gebro vuurwerk - Maarssen
Vechtweelde - Maarssen

Wordt weer een leuke ophaaldag!

Betrap me er zelf wel op dat ik regelmatig de websites bezoek om te kijken of er bijvoorbeeld op = op aanbiedingen voorbij komen van interessante cakeboxen.

heron cakeboxen bij vuurwerk24 in elten.
de rest van mijn vuurwerk bij feuerwerk-shop24.de aangezien die in de buurt zit en goede prijzen heeft.

verder stap ik nog ff binnen bij devuurwerkbunker in klazienaveen aangezien deze geen voorverkoop heeft.

alles in enschede. Boensma, intratuin, jos harmelink, vuurwerkwinkelenschede, en koeleman.
Misschien vuurwerkxpress ook nog maar nog niet zeker

Heb dit jaar erg veel diverse winkels.
Moet de 28e naar 7 winkels.
Heb besteld bij
Vuurwerkland Steenbergen
Knalende ketel almere
Vuurwerk almere haven
Acb vuurwerk
John de knaller
Red wire toko in amsterdam
En savonds naar een winkel in noordwijk
Lekker veel kilometers op 1 dag :bonk:

Vuurwerkcentrum Brabant, België en Polen. En als er geld over is komt er nog een bestelling bij Vuurwerkcentrum Brabant.

Ik heb er definitief vier;

Meester Vuurwerk Lelystad
Knallende ketel Almere
Rowy Vuurwerk Almere
Vuurwerk Almere Haven

dit jaar voor het eerst naar kuiper in koekange, daarna waarschijnlijk nog langs poelman in klazienaveen en waarschijnlijk de grens nog ff over.

Vuurwerkland steenbergen, vesta vuurwerk roosendaal, haokan vuurwerk roosendaal, intratuin breda, hobbycentrale princenhage (vulcan), provak (rubro) en boerenbond (lesli)

Natuurlijk bij Vuurwerkoutlet Vierhuizen en Vuurwerkoutlet Haulerwijk!
Mooi dichtbij, ruim assortiment en altijd de beste prijs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan