Ronaldeh
VWC lid
Alleen is Huissen wel wat anders dan Huizen, daar ligt ca. 90km tussen...![]()
Ik bedoelde bij jullie Gizmo

Daar ben ik zeer goed geholpen vorig jaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alleen is Huissen wel wat anders dan Huizen, daar ligt ca. 90km tussen...![]()
probeer elk jaar eigenlijk wel naar winkels te gaan waar ik nog niet ben geweest, voorlopig zijn dat voor dit jaar: Megavuurwerk Leeuwarden, Outlet Haulerwijk/Vierhuizen maar wie weet komen er nog meer bij. Daarnaast ook naar de lokale winkels in Zoetermeer, helaas voor het eerst dit jaar niet naar Haokan.
zal het drama van vorig jaar toch zijn uitwerking hebben op de klanten?
Ik vrees van wel, ik woon zelf (rond oud en nieuw dan) in regio Dordrecht/Rotterdam en dan heb je dicht in de buurt niet heel veel keus uit freakwinkels naar mij mening, als je pa zo goed is om even voor je te rijden omdat je nog geen rijbewijs hebt althans....
Ben dan ook 2 keer de afgelopen 6 jaar klant bij Haokan geweest 2013 en 2014 volgens mij en ik overwoog dat vorig jaar weer te doen maar ben blij dat ik dat niet gedaan had achteraf en voor Cees van der Horst gekozen had al gaat het daar dit jaar ook niet zo lekker.....
Hoewel ik het aanbod dit jaar bij Haokan ook wel wat minder had gevonden vergeleken met andere jaren, speelde het ook mee dat ik het eigenlijk gewoon niet aandurfde.....
Ik kan dat echt niet maken voor de persoon die mij rijdt om daar 4-7 uur te moeten blijven wachten....
Ik hoop uiteraard wel dat het daar dit jaar gewoon goed gaat/komt omdat zij toch een van de grondleggers van de freakactie zijn!
Vuurwerk magazijn 7 kamp.. actie tot 30 september
http://www.vuurwerkshop7kamp.nl/
Uiteraard kende ik deze shop al maar volgens mij vond ik in januari/februari het aanbod of de prijzen niet geweldig! Was volgens mij een van de twee. Ik doe meestal direct een hele grote bestelling in januari of februari al! Moet wel zeggen de deze shop mij nu positief verrast als ik er nu op kijk!
Dit jaar ben ik voor Vuurwerkland-Steenbergen gegaan!
Dat is ook goed aan te rijden!
Maar inderdaad, verder is hier niet veel in de regio.
Of ik heb het nog niet ontdekt :(