Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat worden mooie tripjes allemaal zeg! Maar Knalpak jij gaat flink wat kilometers afleggen. Wordt vast genieten en veel plezier alvast.

probeer elk jaar eigenlijk wel naar winkels te gaan waar ik nog niet ben geweest, voorlopig zijn dat voor dit jaar: Megavuurwerk Leeuwarden, Outlet Haulerwijk/Vierhuizen maar wie weet komen er nog meer bij. Daarnaast ook naar de lokale winkels in Zoetermeer, helaas voor het eerst dit jaar niet naar Haokan.

Valk Vuurwerk te Nijverdal. Leuke acties en een uurtje rijden. In combinatie met Vuurwerkperdoos kan ik hier altijd wel slagen.

Tot nu toe Valk vuurwerk Nijverdal.
Misschien dat Ed Raket Apeldoorn er nog bij komt maar dat is nog niet zeker.

Hier ook Valk vuurwerk Nijverdal en bij de Vuurwerkdiscount ga ik altijd even langs.

Aan het overwegen om eens wat verder weg te gaan voor freakacties(hoge noorden).

Zelf geen rijbewijs dus altijd vrouwlief moeten strikken als vaste taxi. vroeger altijd het halve land af op zoek naar aanbiedingen en acties maar de laatste 3 jaar eigen bijna alleen maar Tuinmani in Deventer (VuurwerkMania) en wat Ed Raket uit Apeldoorn (voor VWT).

Dit jaar ook weer een dikke bestelling gedaan bij Tuinmani en denk dat het daar ongeveer wel bij zal blijven. Ook al is het kruit tig kilometers verderop soms (wat) goedkoper vind ik de band met een dealer ook heel erg belangrijk!

Haokan Roosendaal
Vuurwerkland-Steenbergen
TopvuurwerkBreda
Bredavuurwerk

Voorheen ook een andere dealer, maar sinds deze over is van Rubro naar china red ben ik daar afgehaakt.

Outlet Vierhuizen&Haulerwijk
Magic Vuurwerk Gorredijk
Megavuurwerk Leeuwarden
Vuurwerkgigant Franeker

Haokan Oisterwijk en Vuurwerkmania Tilburg. Opvallend dat ik nog geen Haokan Pijnacker zie staan, zal het drama van vorig jaar toch zijn uitwerking hebben op de klanten?

zal het drama van vorig jaar toch zijn uitwerking hebben op de klanten?

Ik vrees van wel, ik woon zelf (rond oud en nieuw dan) in regio Dordrecht/Rotterdam en dan heb je dicht in de buurt niet heel veel keus uit freakwinkels naar mij mening, als je pa zo goed is om even voor je te rijden omdat je nog geen rijbewijs hebt althans....

Ben dan ook 2 keer de afgelopen 6 jaar klant bij Haokan geweest 2013 en 2014 volgens mij en ik overwoog dat vorig jaar weer te doen maar ben blij dat ik dat niet gedaan had achteraf en voor Cees van der Horst gekozen had al gaat het daar dit jaar ook niet zo lekker.....

Hoewel ik het aanbod dit jaar bij Haokan ook wel wat minder had gevonden vergeleken met andere jaren, speelde het ook mee dat ik het eigenlijk gewoon niet aandurfde.....

Ik kan dat echt niet maken voor de persoon die mij rijdt om daar 4-7 uur te moeten blijven wachten....
Ik hoop uiteraard wel dat het daar dit jaar gewoon goed gaat/komt omdat zij toch een van de grondleggers van de freakactie zijn!

Mega vuurwerk Leeuwarden het grootste deel. Topwinkel. Nog wat plaatselijke dealers voor wat Wolff, Lesli en VWT spul.

Tot nog toe alleen een bestelling geplaatst bij vuurwerk Orthen.
verder wacht ik op het aanbod van de plaatselijke vuurwerk winkels en
aan het einde van het jaar zit een tripje naar Duitsland er zeker in

Voorheen altijd bij Vuurwerkland Steenbergen, vorig jaar bij Gerrit in Leeuwarden en bij Vuurwerk Beverwijk, dit jaar weer in Beverwijk.

Ik vrees van wel, ik woon zelf (rond oud en nieuw dan) in regio Dordrecht/Rotterdam en dan heb je dicht in de buurt niet heel veel keus uit freakwinkels naar mij mening, als je pa zo goed is om even voor je te rijden omdat je nog geen rijbewijs hebt althans....

Ben dan ook 2 keer de afgelopen 6 jaar klant bij Haokan geweest 2013 en 2014 volgens mij en ik overwoog dat vorig jaar weer te doen maar ben blij dat ik dat niet gedaan had achteraf en voor Cees van der Horst gekozen had al gaat het daar dit jaar ook niet zo lekker.....

Hoewel ik het aanbod dit jaar bij Haokan ook wel wat minder had gevonden vergeleken met andere jaren, speelde het ook mee dat ik het eigenlijk gewoon niet aandurfde.....

Ik kan dat echt niet maken voor de persoon die mij rijdt om daar 4-7 uur te moeten blijven wachten....
Ik hoop uiteraard wel dat het daar dit jaar gewoon goed gaat/komt omdat zij toch een van de grondleggers van de freakactie zijn!

Vuurwerk magazijn 7 kamp.. actie tot 30 september
http://www.vuurwerkshop7kamp.nl/

Vuurwerk magazijn 7 kamp.. actie tot 30 september
http://www.vuurwerkshop7kamp.nl/

Uiteraard kende ik deze shop al maar volgens mij vond ik in januari/februari het aanbod of de prijzen niet geweldig! Was volgens mij een van de twee. Ik doe meestal direct een hele grote bestelling in januari of februari al! Moet wel zeggen de deze shop mij nu positief verrast als ik er nu op kijk!

Dit jaar ben ik voor Vuurwerkland-Steenbergen gegaan! :)
Dat is ook goed aan te rijden!

Steenbergen vanaf Rotterdam/ Dordrecht, is een klein half uurtje ja.

Maar inderdaad, verder is hier niet veel in de regio.
Of ik heb het nog niet ontdekt :(

Uiteraard kende ik deze shop al maar volgens mij vond ik in januari/februari het aanbod of de prijzen niet geweldig! Was volgens mij een van de twee. Ik doe meestal direct een hele grote bestelling in januari of februari al! Moet wel zeggen de deze shop mij nu positief verrast als ik er nu op kijk!

Dit jaar ben ik voor Vuurwerkland-Steenbergen gegaan! :)
Dat is ook goed aan te rijden!

Maar inderdaad, verder is hier niet veel in de regio.
Of ik heb het nog niet ontdekt :(

Dit klopt zeker, naar mijn mening wonen we ook niet in de beste regio van Nederland voor vuurwerk!

Naar mijn mening zijn de allerbeste vuurwerkwinkels (zeker qua prijzen) nog altijd de vuurwerk-outlet winkels in regio Groningen en daarnaast zeker ook Mega Vuurwerk te Leeuwarden! :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan