Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?
Volg Vuur

Ik heb zeer goede contacten met "Goudvuur". Een vuurwerkwinkel in de Kromme Gouwe (wijk) van Gouda. Daar haal ik STANDAARD elk jaar mijn vuurwerk. Ongeacht hoe of wat. Die "band" wil ik namelijk niet verzieken en daarbij, zijn ze echt elk jaar weer blij met mij te zien dus maken we vaak een "praatje".

Afgelopen 2 jaar had ik tevens het geluk een auto te mogen lenen van mijn ouders. Dus ben ik in feite alle winkels in een 10 KM straal van Gouda e.o. langs geweest. Winkels waar ik soms zelfs niet eens besteld heb, maar toch wil kijken, bestel ik dan alsnog wat. Dus mijn manier van vervoer is erg belangrijk voor mij, met een fiets kan je namelijk niet veel. En OV vermijd ik liever met een tas vol vuurwerk.

Verder hangt het er ook van af wat er word verkocht en voor hoeveel. Zo wou ik verleden jaar een cake hebben van Evolution Fireworks. NIET in Gouda e.o. te krijgen dus helemaal naar Rotterdam gereden. Geen spijt van gehad.

Al jaren denk ik er aan om verder te reizen voor de echte kortingen/sfeer proeven enzovoorts, misschien zelfs helemaal naar België of Duitsland. Maar helaas is dat vooralsnog niet mogelijk.

Qua vuurwerkdemo's reis ik het hele land af.

Vuurwerkshop7kamp ga ik a l jaren.

tot nu toe heb ik alleen nog maar daar besteld dit jaar.

Vorig jaar veel bij Huisman Vuurwerk in Huissen gehaald, dat ivm werk in Nijmegen.
NU werk ik dichterbij Rotterdam en lijkt me dit een ideale shop :)

Laatst bewerkt:
vanuit provincie Utrecht de laatste jaren al op veel plekken mijn vuurwerk gehaald. zo een 5 jar geleden maakte ik kennis met de freak acties, het begon destijds bij 123vuurwerk in Lopik, sindsdien eigenlijk steeds verder weg gegaan om zo veel mogelijk te profiteren van de freakacties. 3 en 4 jaar geleden vuurwerk Riezebos in Amersfoort, 2 jaar geleden bij vuurwerkoutlet groningen en vorig jaar bij Mega vuurwerk leeuwarden en Rowy vuurwerk Almere. Dit jaar al bestellingen gedaan in Almere en Lelystad, waarschijnlijk komt Leeuwarden hier nog bij, en/of Groningen :bonk: ik maak er in ieder geval weer een leuk rondje van:D

Normaliter hou ik het in de regio pijnacker. Dwz haokan pijnacker, driesprong pijnacker en een tent in berkel en rodenrijs. Dit jaar voor t eerst het land rond voor de beste prijzen. Heb nu een rondje orthe in den bosch, breda vuurwerk, haokan oisterwijk, vuurwerkmagazijn zevenkamp, driesprong pijnacker. De eerste drie in een rit dus dat past mooi. De andere twee zitten om de hoek van mijn huis. :) benieuwd hoe me dit bevalt maar gezien mogelijkheden denk ik volgend jaar ook aan een ritje groningen/lelystad/almere. We gaan t zien!

Ik heb vorig jaar een trip gemaakt naar Huissen om gebruik te maken van de freak actie bij Huisman. Is mij prima bevallen, service geweldig. Afhankelijk van de acties en producten dit jaar zeker weer een optie. Tot nu toe besteld bij vuurwerk almere haven en Meester Vuurwerk in Lelystad. Ik laat me leiden door mijn wishlist en kijk dan waar dat te krijgen is.

Ik ga dit jaar voor het eerst eens in Duitsland kijken.
Ik denk dat ik nog wel wat in Nederland ga halen, maar weet alleen nog niet waar en wat.

Voor het derde jaar op rij bij Vuurwerk Huizen, en dit jaar voor het eerst bij Orthen besteld.

Dit jaar voor het eerst naar Valk. Nog niks besteld, maar zodra vuurwerkperdoos volledig online is, zal de eerste bestelling niet lang meer op zich laten wachten.

tot nu toe heb ik alleen nog maar daar besteld dit jaar.

Vorig jaar veel bij Huisman Vuurwerk in Huizen gehaald, dat ivm werk in Nijmegen.
NU werk ik dichterbij Rotterdam en lijkt me dit een ideale shop :)

Alleen is Huissen wel wat anders dan Huizen, daar ligt ca. 90km tussen... :wink:

Voor mij dit jaar net als vorig jaar Vuurwerk Huizen en Almere Haven en voor t eerst bij Mega Vuurwerk!! Heb er zin in...,

Dit jaar voor het eerst bij Orthen. En er volgen waarschijnlijk nog bestellingen bij Vuurwerkland Steenbergen en mn good old lokale dealer. Zit ook nog met Haokan in mijn hoofd, maar dat blijft onzeker.

Vuurwerk huizen, mega vuurwerk leeuwarden en vuurwerk almere haven. Misschien komen riezebos en rowy vuurwerk ook nog in het rijtje

Mega vuurwerk leeuwarden
Rowy vuurwerk Almere
Vos Huizen

en nog in afwachting vuurwerk outlet vierhuizen :D

probeer elk jaar eigenlijk wel naar winkels te gaan waar ik nog niet ben geweest, voorlopig zijn dat voor dit jaar: Megavuurwerk Leeuwarden, Outlet Haulerwijk/Vierhuizen maar wie weet komen er nog meer bij. Daarnaast ook naar de lokale winkels in Zoetermeer, helaas voor het eerst dit jaar niet naar Haokan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan