Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, waar het plan eerst alleen Kuiper was, zijn er nog 2 winkels bijgekomen. Lijst is nu:
- Kuiper Koekange
- Mega vuurwerkfreaks Leeuwarden
- Huisman Huissen

Dit jaar uiteraard Vuurwerk Huizen topzaak waar ik laatste jaren altijd heen ga verder in combinatie met wat anderen naar Rowy Vuurwerk en Vuurwerk Almere Haven en als laatste Kuiper Koekange...

Robin Hood (Broekhoff)
HMK (Cafferata)
Meijerink (Lesli)
Intratuin Apeldoorn (Wolff Vuurwerk, China Red en Lesli)
Jan van de Kamp (Wolff/Underground en GBV/Weco)
Ed Raket Apeldoorn (Vuurwerktotaal, Evolution, Katan, Rubro, Zena en Royal)
Groenrijk Apeldoorn (Vuurwerkmania en Lesli)

Lijst bestaat bij mij nu uit 4 winkels,en er komt er nog 1 bij zodra hij online gaat.

- Vuurwerk Outlet Groningen,vanwege de leuke aanbiedingen op het gebied van ti-salutes
- Vuurwerkexpert Formido Stiens,vanwege de leuke 99cent acties daar,waaronder de 1425 Sky Blitz ook valt
- Mega vuurwerk Leeuwarden,ook vanwege de mooie acties daar
- Vuurwerkgigant Franeker,vanwege de goede kwaliteit en hele uitgebreide collectie waaronder Zena,vuurwerktotaal/gigant enz.

nog op de lijst:
- De Stunthal Leeuwarden,voor wat ik misschien nog mis

Tot nu toe 5adressen maar komen er ben ik bang voor nog meer bij :

Vuurwerkland steenbergen
Gebro vuurwerk utrecht
Intratuin hendrick ido ambacht
Vuurwerk mania alphen aan de rijn
Vuurwerktotaal zoetermeer

Dit jaar is het geworden:

Vuurwerk Huizen
Gebro (Utrecht)
Roodenburg (Vulcan dealer Utrecht)

vrijwel zeker bij de volgende 3 winkels:

Honcoop Nieuw-Vennep (Vuurwerktotaal)
Intratuin Crucuius (Wolff, Zena, Vuurwerktotaal)
Frank Evers Hillegom (Wolff)

het zijn er wat meer geworden dan ik had gedacht

kuiper koekange
gebro maarsen
rowy vuurwerk
de kanonslag
vos huizen

Door slechte ervaringen (onvolledige bestellingen, vervangende artikelen, geen verstand van vuurwerk bij verkopers met alleen eurotekens in de ogen) vanzelf bij Vuurwerk Huizen terecht gekomen.
Zeer klantvriendelijk, goede prijzen, complete bestellingen die gecheckt worden, en verstand van zaken. Alleen die beginneling-verkoper tijdens pyrofreakuren vorig jaar was even schrikken. Wilde mij de gewone prijzen rekenen voor wat items die ik er ter plekke bij kocht. Even vragen naar Patrick + excuus van de verkoper verhielpen dat probleem direct. :)

Ik houd het bij m'n vertrouwde adressen: Rijswijkse Vuurwerkhal, Haokan Pijnacker, vuurwerkdumper Leiderdorp. Dit jaar geen tijd om het land af te reizen jammer genoeg.

Vorige jaren grootste gedeeltes bij Vuurwerk Huizen gehaald, dit jaar gekozen om ook wat andere merken te halen dus nu ook bij een aantal andere winkels langs:
Rowy Vuurwerk Almere
Knallende Ketel Almere
ABC Almere
Vuurwerk Huizen

Vorig jaar voor het eerst bij Huisman geweest en dat is mij goed bevallen. Dus ik mag dit jaar weer mijn bestelling in Huissen gaan ophalen:D!

De grote bestellingen gedaan bij vuurwerk outlet Groningen en Vierhuizen.

Voor wat los spul de lokale winkels even bekijken!

Vuurwerkoutlet Groningen en Kuiper Koekange dit jaar.
Heel misschien nog effe naar Duitsland als ik daar tijd en zin voor heb ...

Vorige jaren grootste gedeeltes bij Vuurwerk Huizen gehaald, dit jaar gekozen om ook wat andere merken te halen dus nu ook bij een aantal andere winkels langs:
Rowy Vuurwerk Almere
Knallende Ketel Almere
ABC Almere
Vuurwerk Huizen

Ik gok dat je in de buurt woont!

Ikzelf heb een mooie rit voor de boeg de 29e. Ik begin in stedenwijk (almere) bij John de Knaller voor wat klein spul, pik mijn broertje 300m verder even op, en dan gaan we los. Eerst wat outlet spul bij vuurwerk almere haven. Mooie aanbiedingen opgepikt aldaar. Dan door naar Vos in Huizen voor de underground collectie en de fijn geprijsde Finale Fate. Dan gaat het echte werk komen bij Huisman in Huissen. Terug naar Almere om de auto leeg te halen, en dan nog naar vuurwerkmania in waterwijk en zena in de stad om het karton crackling chry op te halen.

Enorm veel zin in!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan