Waar haal jij je vuurwerk?

Torrr

VWC lid
Waar haal jij je vuurwerk?

Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden ? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek ?

Zelf haal ik net zoals elk jaar me vuurwerk bij de vaste dealers in de omgeving in/van Gouda. Denk hierbij aan Goudvuur Vuurwerk, Streefland (Haastrecht), Frans Mulder (Haastrecht), Profile Hoogeveen (Gouda) en De Vuurwerkreus (Waddinxveen). Meestal brengt mijn pa me, maar hij rijdt niet verder dan 10 km afstand rondom Gouda dus meestal blijft het hier bij. Aangezien ik dit jaar mogelijk echt moet gaan fietsen blijft het dus zeker hierbij. Mijn keuzes zijn gemaakt vanwege locatie. En omdat ik, zeker met Goudvuur, een zeer goede relatie heb.

Dit jaar Herman de Haan! Nog niet eerder geweest,maar het aanbod spreekt me aan,en ook de leuke korting,:)

Herman de Haan, Is me vorig jaar uitstekend bevallen.
Verder nog bij bedrijf waar ik zelf werk.
greetzz

Winkel van sinkel. locatie: Heinenoord, Importeur: Beko.
Sint niklaas. locatie: s'gravendeel Importeur: Breeschoten
Vuurwerkreus. locatie: Oud-Beijerland

Dat zijn mijn winkels voor dit jaar.

Theo van huet in Pannerden
Roenhorst in Westendorp
goede ervaringen / collegas

Dit jaar nog niet helemaal uit, maar sowieso enkele producten bij:

Bull Beuningen (kleine zooi en wat aanbiedingen)
Ben van Elk deest (greeny assortiment)
Eekhoff Nijmegen (goedkope rubro producten!)

Verder wil ik een grote bestelling doen bij een winkel met goede korting op rubro, aangezien je bij eekoff pas begin december kunt bestellen en ik niet zolang kan wachten..:p Wie heeft een suggestie? Ik zit te denken aan huismanvuurwerk, die hebben een aantal erg interessante aanbiedingen, maar verder vind ik hun producten toch aan de dure kant (heavy legend serie en secrete salute kun je voor de helft van de prijs bij eekhoff krijgen).

Ben wel benieuwd naar herman de haan, maar wanneer wordt daar het volledige assortiment met prijzen van bekend?

Dit jaar nog niet helemaal uit, maar sowieso enkele producten bij:

Bull Beuningen (kleine zooi en wat aanbiedingen)
Ben van Elk deest (greeny assortiment)
Eekhoff Nijmegen (goedkope rubro producten!)

Verder wil ik een grote bestelling doen bij een winkel met goede korting op rubro, aangezien je bij eekoff pas begin december kunt bestellen en ik niet zolang kan wachten..:p Wie heeft een suggestie? Ik zit te denken aan huismanvuurwerk, die hebben een aantal erg interessante aanbiedingen, maar verder vind ik hun producten toch aan de dure kant (heavy legend serie en secrete salute kun je voor de helft van de prijs bij eekhoff krijgen).

Ben wel benieuwd naar herman de haan, maar wanneer wordt daar het volledige assortiment met prijzen van bekend?

Maandag of Dinsdag zal er een nieuwe lijst verschijnen die je zal doen verbazen ;)

ik ga maar naar 2 winkels dit jaar omdat ik denk dat die 2 alles hebben wat ik wil. normaal zijn het er 4 of 5 haha. dat zij Goedkopervuurwerk/123vuurwerk en herman de haan. wordt de eerste keer dat ik naar herman de haan ga, hoor al positieve dingen er over en kan niet wachten tot de lijst bekend wordt gemaakt.

Sowieso word het de Rijswijkse Vuurwerkhal waar ik me vuurwerk ga halen dit jaar, verder weet ik het nog niet echt.

Bij De Stunthal en Mega-Vuurwerk in Leeuwarden.
Vorig jaar voor het eerst bij Mega-Vuurwerk geweest, en het is me erg bevallen, dus dit jaar weer:)

Verder misschien nog bij andere.....

Ik heb nog geen flauw idee.

Zoals ik in het budgettopic al aangaf, loop ik vrijwel enkel nog warm voor 't beste spul zoals van Rubro en Royal. Voor veel minder houd ik de vele en zuurverdiende centen liever in m'n zak voor een ander (langetermijn, 5jaren) doel.

Als ik het elders in 't land vier, liggen de mogelijkheden open. In de wat wijdere omgeving zou ik vervoer kunnen regelen omdat ik het vuurwerk verzorg/samen doen, of op weg naar 't adres langs Kuiper-Koekange oid gaan om bestelling af te halen.

Hier in de nabije omgeving is het afwachten wat drie dealers doen: West-Vuurwerk staat niet meer in de China Red dealersoverzicht :cry: dus 'ns kijken of die voor wat beters dan Sky en XXL gaan... afwachten of De Weijs één van de exclusieve Marijn dealers wordt of naast Cafferata iets anders leuks gaan voeren. En afwachten of Vuurwerktotaal Hoogkerk de assortimenten van Vuurwerkvisie (hoop 't niet) en Bonfireworks (zelf klaar mee) blijven voeren of durven een overstap naar (hopelijk) Rubro en Royal durven maken...

En dan is er ook nog de kans dat ik alle verkooppunten links laat liggen en "elders" één gruwelijk profblok scoor :D

Kans is ook nog aanwezig dat ik net als vorig jaar vrijwel niks uitgeef, thuis er alleen een normale avond van maak en om 00u. ff één Thunderstruck van Megavuurwerk Groningen/Hardix de lucht injaag om de geesten te verjagen.

Alles wordt in november, en zeker in december, wel duidelijker :)

:bye:

Dit jaar Haal ik een gedeelte mijn Herman de haan
Het vuurwerk op Ik kom zelf uit enschede dus is een uurtje rijden heerlijk vol spanning het vuurwerk daar ophale
Dit is de eerste jaar dat ik daar ga bestellen ik ben benieuwd maar aan de prijzen ligt het niet

En dit jaar ga ik nog naar valk nijverdal

Om daar nog wat karton te halen!! Vorig jaar niet zo goed bevallen !! Maar ik wil het nog een kans geven

Laatst bewerkt:
Wordt lastig kiezen weer.
- Pyrovoordeel Veenendaal
- Huisman Vuurwerk Huissen
- Herman de Haan Vuurwerk Genemuiden

Alle 3 hebben ze kortingen, en op minder dan 1 uur rijden voor mij.
Heb al 2 keer bij pyrovoordeel gehaald, 20% korting, en een lekker groot assortiment van allerlei verschillende importeurs.

Huisman kan oplopen tot 30%, alleen verkopen ze 'maar' van 3 importeurs, waaronder Lesli die ik nix vind.

Herman de Haan lees ik vandaag pas iets over, en met 40% (?!) korting en al goede verhalen gelezen te hebben EN een collectie van Royal + Rubro + Wolff (gouden trio wat mij betreft :p) zou het heel goed kunnen dat ik hier bestel.
Eventjes nog de lijst afwachten.

En waarschijnlijk dat ik hier en daar nog wat haal bij mijn lokale vuurwerkzaken.

Back
Bovenaan