Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom hier sinds 2015, kom uit a'dam dus rijd er ook een eindje voor. Voorheen kon ik een huisje huren via via, was dichtbij en erg handig maar voor hun vriendelijke service rijden we graag op en neer daarnaast vind ik zo'n tripje altijd wel sfeerverhogend.Dit jaar voor het eerst bij Valk.
Moet hier voor ruim 2 uur rijden dus hoop dat het bevalt
En weer mislukt!Hoop dit jaar eens alles bij 1 winkel te halen.
Valk Vuurwerk
Zolang het allemaal lokaal is dan is het wel te overzien toch? Sommigen van ons zijn ware globetrotters en een bomvolle strakke planning voor 3 dagen om alle adressen af te gaan. Overigens ben ik dat zelf niet, ik wil graag een beetje op m'n gemak genieten van die dagen.En weer mislukt!
Word ook een ritje langs de lokale intratuin en vermoed ook nog wel langs de lokale crown dealer
ja en ze waren echt verschrikkelijk vriendelijk, vaak heb je toch altijd het idee dat ze je zsm de winkel uit willen hebben, maar ze waren toen wat vergeten van mijn bestelling, dus het moest ff bij de andere bunker worden opgehaald en toen een hele tijd met de man achter de balie gepraat over echt van alles en nog watKlopt vuurwerkworld zwanenburg vorig jaar geweest voor de ultimate city trip en de cairo, prima prijzen voor in de randstad