Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zaterdag redelijk dicht bij huis; naar Bruchem (hoewel dit nog ritje is van klein uurtje), vuurwerk dumper (veiling gewonnen begin t van t jaar 😆), vuurwerkdepot, Blaxx lisse.
Dan vanaf maandagochtend naar mn broeder in Borger, dus t geluk dat ik naar Haulerwijk kan, daarna nog Hubo XL

Voor het eerst om 00:00 ophalen bij Vathorst 🙂 Verder Kolbach en Riezebos gaat er nog bij komen

En weer mislukt!
Word ook een ritje langs de lokale intratuin en vermoed ook nog wel langs de lokale crown dealer
Zolang het allemaal lokaal is dan is het wel te overzien toch? Sommigen van ons zijn ware globetrotters en een bomvolle strakke planning voor 3 dagen om alle adressen af te gaan. Overigens ben ik dat zelf niet, ik wil graag een beetje op m'n gemak genieten van die dagen.

Dat bomvolle is echt onhandig gebleken de afgelopen jaren, onze planning in het hoofd en op papier ogen perfect en prachtig maar het liep altijd anders 🙃

Nog een winkel bijgekomen vanwege 2 cakes die ik moest hebben...
Vwfeestje, Bruchem, Donadoni, Bredavw, Vathorst, 365 en v Oosterhout tweewielers.

Verdeelt over 2 dagen. Zin in!

Tot nu toe bij Vathorst en twee lokale winkels besteld (Broekhoff en China Red). Misschien komt Donadoni daar nog bij.

Klopt vuurwerkworld zwanenburg vorig jaar geweest voor de ultimate city trip en de cairo, prima prijzen voor in de randstad
ja en ze waren echt verschrikkelijk vriendelijk, vaak heb je toch altijd het idee dat ze je zsm de winkel uit willen hebben, maar ze waren toen wat vergeten van mijn bestelling, dus het moest ff bij de andere bunker worden opgehaald en toen een hele tijd met de man achter de balie gepraat over echt van alles en nog wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan