Waal in Vlammen 2011

Super foto's WillieH!
Hoe krijg je zo een mooie foto's?
moet je dan meer met de sluitertijd gaan klooien of ergens anders mee? zou het graag horen.

Was zekerweten een lekkere show zeg! Dream heeft zich weten te bewijzen. Ze kunnen het zeker wel:) Veel variëteit gezien al kwamen sommige dingen wel te vaak terug, maar niet storend ofzo. Sommige bommen hadden ook een burst waar je u tegen zei.

Achja, het was een gezellig avondje met een vriend van me die nu ook een beetje aangestoken is door mij. Begon er ineens over dat hij in maart volgend jaar ook mee wilt naar Valencia:)

Maarja, ik zeg tegen dream, bedankt voor de heerlijke show en keep up the good work! jullie kunnen het!

Super foto's WillieH!
Hoe krijg je zo een mooie foto's?
moet je dan meer met de sluitertijd gaan klooien of ergens anders mee? zou het graag horen.

Wat ik altijd doe is het volgende.
Camera natuurlijk op statief
sluitertijd tussen de 2 sec a 5 sec ( dan neem je de hele beweging op )
afstandsbediening aan camera zodat je geen last heb van de trilling als je de op de knop drukt.
diafragma ongeveer 14 en als het erg licht vuurwerk is 22 a 32.

Als het niet lukt laat maar weten dan kan je altijd nog verder helpen:D

en jouw foto's mogen er ook zijn hor! ik vind ze erg mooi geworden!

Het was weer een zeer mooie show, helaas kon ik niet op de juiste plek komen te staan voor me camera het was daar gewoon veels te druk voor. Heb toen uit de losse hand gefilmd boven de duizende mensen uit, maar dat was geen succes voor een half uur lang stil te filmen met 1 arm in de lucht haha. Ag ja voldende keer beter en gelukkig zijn er andere die wel mooie filmpjes hebben gemaakt.

Maar mijn complimenten voor de mensen die de show hebben samengesteld, was zeer gevarieerd!

Was zeker een heel bijzondere show, met onverwachte elementen.
Hierbij mijn bijdrage, als zovele anderen mooiere filmpjes, maar niet gezien/geschoten is altijd mis, nietwaar.
Ik heb een filmpje gemaakt met mijn Lg Optimuns 2X en mee laten draaien een Canon Eos550D, zie mijn youtube kanaal...

http://www.youtube.com/user/ShellMartijn#p/u/4/TdnE4Kks9MM

Ik moet nog een goede Full-HD cam aanschaffen maar tot zover mijn filmpjes...

Back
Bovenaan