Waal in Vlammen 2011

lentparkeren.jpg

Ik ben ook van de partij hier, toevallig kwam het zo uit met werk, uiteraard gaat de camera ook weer mee:)

Het wordt lekker druk! Uiteraard ben ik ook van de partij!

EDIT: nu maar hopen dat alle weervoorspellers het mis hebben! Voorspelling van vandaag voor 19-07: 80% kans op regen, windkracht 3 (dat gaat dan nog) en 10mm neerslag

Laatst bewerkt:
Ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn, helaas. Voor dit jaar heb ik helaas geen vervoer. Mocht er iemand langs Beneden-Leeuwen komen en een plekje over hebben in de auto, ik zou graag mee willen rijden.

Laatst bewerkt:
Het gaat volgende week toch de hele week regenen? dikke kans dat de show afgeblazen word! Hoop het niet want vorig jaar vond ik het een toppertje

Ook ik ben er dit jaar helaas niet bij.. moet werken tot een uurtje of 10..

Iedereen die wel gaat, veel plezier!

Het gaat volgende week toch de hele week regenen? dikke kans dat de show afgeblazen word! Hoop het niet want vorig jaar vond ik het een toppertje

Wat zou de reden dan moeten zijn om de show af te blazen.
Regen?????
Weet wel zeker van niet.
De enige spelbreker kan zijn onweer en zeer harde wind en dat wordt niet voorspeld.

Wat zou de reden dan moeten zijn om de show af te blazen.
Regen?????
Weet wel zeker van niet.
De enige spelbreker kan zijn onweer en zeer harde wind en dat wordt niet voorspeld.

Met de harde regen van de afgelopen dagen ga jij mij echt niet vertellen dat ze zullen schieten. Daar geloof ik niks van!!! en daarnaast zullen er een hoop mensen niet gaan kijken als het dergelijk weer is.

Beetje regen snap ik best dat het door gaat maar zoals sommige dagen vorige week was het wel heel erg veel en vrij hard. Dan gaat er geen kip in dat weiland staan!

En daarnaast heb ik nog nooit een show gezien hetzij op video/real life die schoot in de stromende regen:bye:. Toeschouwers zien dan toch vrij weinig. ZONDE!!!

heb toch al aardig wat shows in de regen gestaan ! en ik ga gewoon weer , 9 van de 10 keer gaat het met regen toch wel door !

Mensen tot morgen !

Back
Bovenaan