Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was het vuurwerk wel echt om 22:30? Volgens mij begon de show pas rond 23:0
Ik ben het volledig eens met Kruitsnuiver, de show was gewoon weg prachtig. Wat een prachtige shells gingen er de lucht in, de kleuren blauw die heel mooi waren en zelf vond ik ook de rode blinkers erg geslaagd. Je kon de muziek nog heel goed horen op de kant van Lent, en ik vond de muziekkeuze ook erg goed.
Op een gegeven moment stonden wij onder de rook en kindjes gingen janken omdat ze het vuurwerk niet goed konden zien
Was het vuurwerk wel echt om 22:30? Volgens mij begon de show pas rond 23:00.
Dat was een beetje jammer, maar na de show gezien te hebben viel dat minpuntje echt wel weg.
Werd er toevallig een bonbridge product op het einde gebruikt? Die met harde fluiters en salutes.
In ieder geval complimenten aan het pyro team die deze mooie show in elkaar heeft kunnen zetten.
Volgend jaar zeker weer.
Dat de show later begon (zou tussen 22.30 en 23.00 begonnen zijn) dus eigenlijk niet te laat begonnen, had te maken met een live verbinding met de radio.
Deze show wordt namelijk via een lokale radio omroep live uitgezonden.
Het wachten was dus op een live verbinding.
Grotjes Giron
Dat wij later gestart zijn met het vuurwerk komt niet door een radio verbinding maar doordat er te veel scheepvaart was en wij groen licht moeten hebben RWS zoals te zien was waren er nog diverse grote schepen tussen half elf en elf
Groeten Frits pen
Dream Fireworks