W-Triple Layer

Deze W-triple layer had al een jaartje of twee staan drogen en dat deed hem best goed. Ok hij is niet zo mega als de Mega Willows, maar ik vind hem er echt dicht in de buurt komen en qua prijs-kwaliteit zeker de winnaar. De Mega Willows heb ik nog in 2019 gehad en die was machtig, maar eigenlijk net té breed in de straat. Deze past precies, beeldvullend en mooie effecten.

Hele mooie bak dit. Vorig jaar ook geschoten maar helaas was er toen aardig wat wind in het spel, desondanks dit jaar weer meegenomen in de freak actie en als ik het filmpje hier boven zie kan ik niet wachten om hem aan te steken weer! Prachtige boeketten en heerlijk die glitter erbij :)

Nog altijd spijt van dat ik hem in het introductiejaar niet heb meegepakt. Wat een heerlijk brok geweld met mooie effecten.

Dit blijft ook gewoon zo'n topper die nooit teleurstelt. In de straat echt indrukwekkend met die w-shape. Heerlijk geluid bij het afvuren en dikke prima effecten.

Genoten van deze topper! Volgend jaar laat ik hem staan omdat je ook eens wat anders wilt maar doet niks af aan de kwaliteit van deze bak. Gewoon een gave bak! Tip, maar dat geldt voor eigenlijk alles. Schiet alles vóór de Caïro cracklings. Anders lijkt alles zachter te gaan ;)

Deze nog even geschoten voor het grote geweld losbarstte rond 23:30. Echt een topper blijft dit hoor. Heerlijk gevulde lucht zo. Als ie verkrijgbaar is voor een mooie prijs komt ie er zeker weer bij.

Back
Bovenaan