W-Triple Layer

Degene die gisteren geschoten is, iemand hier die weet / kan bevestigen dat dit productie was :rolleyes: ?

Ik beantwoord dit zo snel mogelijk. Heb dit namelijk gevraagd vanochtend. Niet over deze bak maar over alle Magnum producten. Maar ze waren niet 'te goed' zeg maar. Gewoon goed gevuld en 2 gram flash burst. Geen Funke Duitsland burst.

Prachtig om te zien wat Broekhoff/Magnum blijkbaar kan met 1,5 kilo NEM en 1" tubes.:wink:
De Crown Collection was altijd mijn eerste liefde, wat vuurwerk betreft, en daarom vind ik het mooi dat deze zo goed presteert.

Vanwege de W-shape is deze nog €80,00 maar daar komt bij dat de timing zeer goed is. Dat krijg je met 3 doorgelonte Headhunters niet (zomaar) voor elkaar.

Van mij mag Broekhoff/Magnum een max. kaliber variant maken, met precíes dit tempo. Dan koop ik hem misschien.

Dat zal enkel wat tails of mines toevoegen en dat zou inderdaad wel aardig zijn maar de prijs ook meteen hoger maken :wink:

Een bijzonder mooie bak en de demo filmpje svan gisteravond, man smullen! Jammer dat mijn stooklocatie daar niet ideaal voor is. Of misschien toch wel... :confused::frusty:

Back
Bovenaan