W Crackling Fountain [Uitloop]

Ik weet wel dat Cafferata een klant kwijt is.. als je niet weet of de kwaliteit behouden is ja of nee..
ergste wat er is. Je zal ook bier kopen wat opeens naar lauwe pis smaakt... nee nooit meer dat bier nee

Wat een tering vet ding:D...

Hmmz, hij is helemaal niet best...

Dat zijn ongeveer de afgelopen dagen mijn gedachte geweest! Hij was echt briljant en super gaaf! een 12u waardige fontein. Maar ik ben o zo bang om om 12u letterlijk voor *** te staan met dat 2011 ding :(.. En dan is het ook nog is een prijs van een dikke cake..

Ik denk dat ik niet de gok ga nemen! Of ik moet binnekort overtuigd worden door een demo. Dus als iemand deze tegenkomt op een demo zou ik het fijn vinden als de ervaring even wordt vermeld.

Ik hoop ook dat deze weer terug komt op het oude niveau.
Er zou voor gezorgd worden dat deze weer terug zou komen op het oude niveau dus ik ben benieuwd.

Deze ging bij mij recht tegenover in de straat af net na 12 uur. Wauw, wat 'n super ding, Ik begreep direct de attractie & betrokkenheid bij het product. Ik gok dat deze weer in ere is hersteld (niet de oude versie) want hij was aangeschaft tijdens de consumentenverkoop.
Onwijs mooie 'wide fountain', kan meekomen met cakes. Zeer heftig om mee te maken, ik werd er even stil van.

Kan ook oude voorraad zijn. Wij verkochten ook producten die we in voorraad hadden van twee jaar terug.
Greetzzz

December 2013 is een filmpje geupload van deze fontein door Cafferata zelf op hun Vuurwerktoppers account.

Ziet er goed uit :-) en voor nog geen 10,00 euro te koop vind ik het een aanrader

dusssssss, ten eerste leren we van dit thread; Lees altijd verder dan de eerste pagina.

Enneh, iemand die weet of deze weer in ere is hersteld? Ik kan hem voor 17.50 krijgen hier (ja afzettersprijs ik weet het maar het is de enige fontijn die ze verkopen die een beetje intens enzo is.)

Inmiddels bijna al 2 jaar geen actie in deze thread. Kan iemand me vertellen hoe t nu met deze fontein is? Weer op t oude niveau zoals deze op de markt kwam?

Inmiddels bijna al 2 jaar geen actie in deze thread. Kan iemand me vertellen hoe t nu met deze fontein is? Weer op t oude niveau zoals deze op de markt kwam?

Afgelopen oud en nieuw gehad en hij was weer top!! Zal morgen het filmpje er even bij zoeken! :)

Back
Bovenaan