W Crackling Fountain [Uitloop]

Wat een geweldig zing zeg.
Zie hem nu ook pas voor het eerst:frusty:.
Wat een heerlijk krachtig ding, deze moet er inderdaad zeker komen.

Inderdaad een zeer goede fontein!
Hij duurt niet lang, maar hij is wel erg bruut.
Heb hem 3x op de lijst staan :)

Zit hier trouwens iets van een plankje onder?

Inderdaad een zeer goede fontein!
Hij duurt niet lang, maar hij is wel erg bruut.
Heb hem 3x op de lijst staan :)

Zit hier trouwens iets van een plankje onder?

Een plankje zit er inderdaad onder Sunseeker, hieronder een foto van mij nog:

img_0760_855990.jpg

Ik twijfel om deze erbij te nemen. Het is zeker een spektakel, maar binnen 10 seconden is hij weg. En dan vind ik 13,50 weer een flinke prijs (10 euro met korting). Heeft iemand een sterk argument om hem toch te nemen met een budget van 200 euro?

3 maanden na oud en nieuw weet je nog wel dat je een heel bijzondere fontein had, die alles eruit spuwde in 10 secondes, maar zo speciaal is een fontein van een minuut niet die wel prima is, maar niet meer dan dat;) Snap je wat ik bedoel?

3 maanden na oud en nieuw weet je nog wel dat je een heel bijzondere fontein had, die alles eruit spuwde in 10 secondes, maar zo speciaal is een fontein van een minuut niet die wel prima is, maar niet meer dan dat;) Snap je wat ik bedoel?

Ik begrijp wat je bedoeld. Het spektakel is dus de belangrijkste reden en daarbij ook de herinnering. Ik ga nog even goed nadenken.

Weet iemand misschien welke hoogte deze fontein ongeveer haalt? Op de filmpjes kan ik zien dat hij erg breed is, maar van de hoogte kan ik me nog geen voorstelling geven.

weet iemand of deze toevallig al ergens te bestellen is in omgeveving noord-zuid holland, utrecht ??

grtz koen.

Wat een geschift ding is dit zeg.
Helemaal LIJP man. Als dat ding voluit gaat, is die fontein 3,5 hoog en 4 meter breed. Whahahaha.

Back
Bovenaan