[VWL Steenbergen] GOLDEN NIGHT 50'S

Artikelnummer: VWV9006
Artikelnaam: Golden Night 50's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1000 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: Deze cakebox bestaat uit 2 dikke 25 schots blokken met in totaal 1 kilo kruit. Kingsize gouden palmen en blinkers zorgen ervoor dat uw jaarwisseling echt onvergetelijk wordt.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Adviesprijs: € 80.00
Aanbiedingsprijs: € 39.95

golden-night-box-vuurwerkland-steenbergen.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige combibox met veel mooie effecten! En dat voor nog geen 40 euro (voor jullie dan!).

Zeer mooie box hoor, en wat een geweldige prijs hebben jullie er aan gehangen.

Voor die prijs is het al gauw interessant en als ik die film zo zie, lijkt mij dit inderdaad een prima boxje!

Ik heb hem gehad, prima cakes. Helaas geen film. Uiteindelijk is het natuurlijke verre van eigen import, gezien het slechts een omlabeling is van de VWT 2Pack, en zijn beide cakes terug te vinden in andere boxen. Maar goed, dat zal mij een zorg zijn, prijs en kwaliteit was goed.

Edit: en hij staat op mijn wenslijst voor 2016, dus ja, een aanrader dus.

Laatst bewerkt:
Bij mij ging ie wel rapper dan hierboven. Het zijn zeker geen cakes die kunnen evenaren met de wat duurdere boxen, maar voor de prijs van 30-40 euro is het prima spul, zeker wanneer je budget niet heel groot is.

Voor dat geld echt een heerlijke box! Op film ziet hij er net zo uit als in de straat. Tempo was iets hoger maar de effecten het zelfde. Goede knal, mooie effecten, prijs/kwaliteit is natuurlijk top!

Back
Bovenaan