[VWL Steenbergen] CELEBRATION NIGHT 120'S BOX

Ik probeer bij de demo te zijn 6 dec! Wordt wel een mooie demo denk ik! Kan ik mooi deze box aanschouwen en andere (nieuwe) producten van top merken!

Hmm beetje in dubio of ik deze vandaag nog moet bestellen....

De eerste film lijkt totaal niet op hetgeen op de demo te zien is wat ik altijd vreemd vind (toch geen sample??, en welke dan) en ik kan niet zo goed oordelen hoe goed de effecten nou echt zijn. Een van de cakes lijkt erg op de sparkling pearls, correct?

lastige serie om te koppelen. Weet iemand de volgorde waarin deze doos geschoten is op de demo?

Ik ga er van uit dat de beschreven volgorde correct is, iemand die dit kan bevestigen?

Cake 1 / ATMO - Red & Green mine to Red, Green & Sky Blue Stars
Cake 2 / Unleashed - Red & Green mine to Silver Coco with Red Strobe, Green Strobe, Gold Strobe, White Strobe
Cake 3 / Pandora - Brocade Crown mine to Brocade Crown
Cake 4 / Accelerate - Brocade Crown mine to Brocade Crown King with Red Strobe, Green Strobe, Blue Stars
Cake 5 / Connected - Crackling Mine to Chrysanteum Crackling
Cake 6 / Destroy - Fast Crackling Mine to Chrysanteum Crackling

lastige serie om te koppelen. Weet iemand de volgorde waarin deze doos geschoten is op de demo?

Ik ga er van uit dat de beschreven volgorde correct is, iemand die dit kan bevestigen?

Cake 1 / ATMO - Red & Green mine to Red, Green & Sky Blue Stars
Cake 2 / Unleashed - Red & Green mine to Silver Coco with Red Strobe, Green Strobe, Gold Strobe, White Strobe
Cake 3 / Pandora - Brocade Crown mine to Brocade Crown
Cake 4 / Accelerate - Brocade Crown mine to Brocade Crown King with Red Strobe, Green Strobe, Blue Stars
Cake 5 / Connected - Crackling Mine to Chrysanteum Crackling
Cake 6 / Destroy - Fast Crackling Mine to Chrysanteum Crackling

Als goed is hebben ze gewoon de normale volgorde aangehouden.
Ik heb voor me zelf alleen 3 en 4 omgewisseld.

Heb hem ook net doorgelont. Best irritant dat alle lonten in het midden zitten maar heb dus de eerste helft de lonten zo hoog mogelijk aan de bovenkant van de cakes doorgelont en bij de andere helft zo ver mogelijk aan de onderkant. (Heb hiervoor dus het label van de cake aan de kant van de lonten losgemaakt, wel alleen een stukje bij het lont dus niet de gehele zijde)
Verder afgedekt met schilderstape en alu folie in het midden om zo hopelijk geen vonk overslag te krijgen. En uiteraard hopelijk geen lange pauzes!

20141230_142243.jpg

EDIT: Meer mensen waar bijna geen enkele tube mooi rond is? Hoop dat er geen bombettes blijven steken op deze manier.

Mooie box, die helaas niet goed ging. De eerste drie boxen gingen goed, maar bij de 3de naar de 4de stopte hij. Toen opnieuw aangestoken en gingen de laatste drie tegelijk opeens. Helaas zijn alleen de eerste drie op film gekomen.

Ik had precies hetzelfde. Waren mooie effecten maar er klapte zeker een aantal cakes in een keer omhoog. Ook heb ik hem 1x opnieuw aan heb moeten steken. Op de effecten na vond ik het een teleurstelling. Het gaf wel wat ohs en ahs maar dat komt omdat het dus met geweld in een 15 seconden voorbij was. Iemand hier meer last van gehad?

Ik had precies hetzelfde. Waren mooie effecten maar er klapte zeker een aantal cakes in een keer omhoog. Ook heb ik hem 1x opnieuw aan heb moeten steken. Op de effecten na vond ik het een teleurstelling. Het gaf wel wat ohs en ahs maar dat komt omdat het dus met geweld in een 15 seconden voorbij was. Iemand hier meer last van gehad?

Toevallig hoor ik dat bij een maat van mij hetzelfde was gebeurt. Dus nu van 3 man gehoord, toch een productiefoutje dan?

Prima box,hier liep de vlekkeloos met een heerlijk tempo en een geweldig finaleblok. Deze box zorgde voor veel reactie van het publiek. Misschien volgend jaar weer....

Ik had hier 2 boxen en beide waren prima gegaan. Klopt idd wel dat zowel de connected als de destroy hetzelfde waren en dus beide in 1x leeg schoten. zit dus idd een productiefout in. Al met al een prima box vind ik. Zal zsm mijn filmpje ook uploaden.

Gr, Leroy ( vuurwerkland-steenbergen )

Prachtige cakebox die van klein naar groot gaat en daarbij steeds sneller gaat. Ook bij mij viel deze stil na de 4 cakes, moest het toen opnieuw aansteken. In de film deze pauze zo goed mogelijk weggepoetst :D

Ik kreeg een cake uit deze box gratis van Vuurwerkland-Steenbergen omdat één product pas een dag later werd geleverd. Deze cake verbaasde mij op een positieve manier! Hij is erg kort, maar de effecten waren echt heel erg dik en blijven goed lang hangen ondanks de harde wind! Gaat om de cake met het oranje label.

Back
Bovenaan