[VWL Steenbergen] Amazing Set 144 cakebox

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Amazing Set 144 cakebox
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 144
Effectomschrijving: Nieuw in onze eigen import collectie! Deze cakebox bestaat uit 4 dikke 36 schots blokken met in totaal 2 kilo kruit. Een enorm scala aan kleuren en effecten zorgen ervoor dat uw jaarwisseling echt onvergetelijk wordt. Alleen en exclusief te verkrijgen bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 179,95

l_vuurwerkland-steenbergen-amazing-set-144-vuurwerk-flowerbed-cakebox-goedkoop-korting-voordelig.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gok zo dat dit een omlabeling is van de Zena Cakebox en daarop gelijkenden...gezien het filmpje. Wil iemand nog ff de foto en het filmpje toevoegen aan de startpost?

Hierbij de foto en de video. Kan je ook zelf in de startpost zetten door het bericht te wijzigen.

Maar dit is een hele mooie box voor een mooie prijs. Deze gaat op de lijst!

l_vuurwerkland-steenbergen-amazing-set-144-vuurwerk-flowerbed-cakebox-goedkoop-korting-voordelig.jpg

:handsup:

Het filmpje doet me wel heel erg denken aan een oud zena filmpje! Wel een nette prijs voor deze cakebox

Juist.

Dus de amazing set 144 is een omlabeling van de oude Zena cakebox. En de nieuwe zena cakebox is een omlabeling van de HFF cakebox ??

Jahoor een zeer goede zet geweest van Vuurwerkland- Steenbergen. Label is een stuk mooier, de effecten het zelfde en de prijs een stuk lager.

ik heb deze amazing set ook , ik vraag me wel af moet deze nog door gelont worden of kan ik het zo in de doos laten zitten

Deze is echt lastig, alle lonten komen in het midden uit, of ik moet de cakes verkeerd hebben staan...vonkoverslag garantie op deze manier. Hopen dat mijn schotjes werken :bonk:

Zeker niet onaardig voor die 69 euro! Alleen wat een sloom tempo joh, dat kan ik me niet herrinneren van deze box. Al hoeft dat geen probleem te zijn, maar je kan 'm dan beter ver voor 00:00 schieten.

Back
Bovenaan