Iedereen fijne feestdagen gewenst.
2011 was weer een bewogen jaar, weer een jaar erbij kunnen tellen. En wat voor 1! 1 met vele importeursbezoeken, foto's, film's, acties en prijsvragen, vele nieuwe forumleden/familieleden en records. Daarnaast was het vuurwerk natuurlijk ook weer belangrijk, we hebben er weer een groot aantal toppers bij.
Mijn dank gaat dan ook uit maar mijn vriendena achter de schermen die dit jaar overtoeren hebben moeten draaien, met in het bijzonder Gerwin die de site wanneer het moest heeft kunnen fixen, de uren die daar soms in gaan zitten worden al snel vergeten. Daarnaast natuurlijk ook al onze sponsoren, zonder hun waren we nergens. En last but not least, alle forumleden! De gezelligheid die we dit jaar gecreeeerd hebben is onkenbaar, daar mogen we trots op zijn!
Voor mij persoonlijk is het een goed jaar geweest, met ups en downs, en dat betekend dat het goed afgesloten moet worden. En dat gaat ook zeker gebeuren, heb er helemaal zin in! Het gaat 1 groot feest worden om nooit te vergeten hoop ik.
Iedereen heel veel plezier tijdens de kerstdagen, verkoopdagen en doe voorzichtig met oud en nieuw, dan kunnen de begin januari weer genieten van de vele nieuwe films!