VWC Kroeg & Slowchat #51

Yep 1 september! De meteorologische datum voor het vuurwerkseizoen! Maare, kan iemand mij vertellen waarom ik gisteravond nog 890 posts had en nu 906 zonder iets gepost te hebben in die tussentijd??

Ik heb het ook ineens te pakken. Vorig jaar amper op het forum geweest en begin dit jaar even om mn show te plaatsen en dat was het. Nu ineens weer een opvlieger!

Ik ben toch blij voor de mensen dat in tegenstelling tot vorig jaar ze geen kilo regel toepassen bij de zuiderburen blijft het toch nog de moeite waard.

Gewoon helemaal NIKS op de televisie dit jaar met Oudjaarsdag.

Vanavond wel benieuwd naar Lauren! Vuurwerk! op NPO 3, over vuurwerkfreaks. Morgen Ik Hou van Holland, maar dat kijken we wel in de herhaling, op dat moment andere dingen aan m'n hoofd ;) En de klok natuurlijk

Mooi om hier weer te zijn, de nostalgie. Ik zat net te kijken, voor het laatst was ik hier in 2008. Tevens het laatste jaar dat ik echt fanatiek vuurwerk kocht. Inmiddels al 8 jaar dus weinig tot geen vuurwerk gekocht/afgestoken. Op wat cobra's en 100.000 klappers na. Gister was erg gezellig maar ook erg saai, familieleden hadden leuk ingekocht en het begon zo te kriebelen dat ik weer besloten heb om een mooie collectie samen te stellen dit jaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan