VWC Kroeg & Slowchat #51

pfff, vandaag maar saai dagje hier. bijna geen berichten :(
verheug me weer op de december-avonden dat het lekker druk is :)

pfff, vandaag maar saai dagje hier. bijna geen berichten :(
verheug me weer op de december-avonden dat het lekker druk is :)

Meestal is september altijd wat drukker, dan dommelt het in oktober wat in en dan begint het in november dan echt. Dit is althans mijn ervaring?

Ik vind t persoonlijk ook akelig rustig. Buiten de dagen van de nieuwe produkten om natuurlijk. Dus ik hoop ook dat t snel drukker gaat worden. We moeten ook niet vergeten dat er de afgelopen weken een paar mooie zomerse dagen voorbij zijn gekomen. Vanaf deze week staat de herfst echt voor de deur. Regen, t word kouder, de dagen worden sneller donker. Dus verwacht dan ook meer drukte.

wat ook een factor is dat de meeste berichten in de chatbox worden gepost .
de mensen die hier iets posten zijn echte kroegtijgers van het forum .

van mij mag het ook gaan beginnen...de voorpret heeft nu lang genoeg geduurd....ben al lekker met de kerstspullen begonnen.....ben naast een vuurwerkfreak ook een kerstfreak:bonk:

In Nederland klagen we al omdat er nu al Sinterklaas spullen in de winkels liggen, in Duitsland ligt alles al vol met de Kerstspullen! In Nederland worden de kerstshows ook al opgebouwd zag ik!

Nadat ik al eerder wat mooie plaatjes van de Egyptische onderwater wereld had gepost, nu ook wat plaatjes van wat voor moois wij in Nederland - Grevelingenmeer hebben.

foto 1.PNG
Sepia

foto 2.jpg
Sepia

foto 3.jpg
Gewone garnaal

foto 4.jpg
Hooiwagen krab

foto 5.jpg
Steur garnaal

foto 11.jpg
Hooiwagen krab

foto 21 (1).PNG
Platvis

foto 31.PNG
Zeenaald

foto 41 (2).jpg
Groene wierslak

Zitten allweer in de laatste week van september. heerlijk. alleen vind ik het nog zo rustig op het forum. tevens wacht ik met smart op de filmpjes van de nieuwe producten van royal.

en dat de winkels bij mij in de buurt eindelijk hun webshops openen zodat ik eens kan bestellen

Ja Royal mag van mij ook wel eens opschieten t duurt wel erg lang met beeldmateriaal!!

Dit is overigens al jaren zo dacht ik. Dat is wel het voordeel van Royal en tegelijk een nadeel. Je krijgt productie te zien maar je geduld wordt wel op de proef gesteld. Maar het goede nieuws nu is dat het nog minder dan een maand gaat duren voordat de demo er is.
greetzz

Naast het duiken heb ik nog een mooie passie :).

Eerste foto is een beetje hoe ik hoop elke kaart te schieten, max 50 uit 50 :)
En tweede is een foto in ideale schiethouding met uitrusting

10672051_10201961570394678_5417811101770280587_n.jpg

10696214_10201957770659687_3618229739009049536_n.jpg

Kijk daarom heb ik ook zo`n pleurishekel aan die dingen.Vooral die gasten die zo stoer moeten doen met hun laserpennetje tijdens een vuurwerkshow bijvoorbeeld.:bonk:

Alarm om laserpennen

AMSTERDAM -
Nederlandse oogartsen slaan alarm over het toenemende aantal slachtoffers van laserpennen. Het gaat met name om jonge kinderen die de pennen als speelgoed gebruiken, maar daarbij onherstelbare schade aan hun ogen oplopen.

,,Laserpennen zijn geen speelgoed. Het zijn gevaarlijke wapens aan het worden,” zegt oogarts Jan Keunen van het Radboud UMC in Nijmegen tegen EenVandaag.
De afgelopen twee jaar meldden zich zeventien slachtoffers, vaak ging het om kinderen met zeer ernstige verwondingen. Keunen spreekt van een alarmerende ontwikkeling. ,,Zeventien gevallen op 16 miljoen inwoners is misschien niet veel, maar als deze trend doorzet is het heel zorgelijk: de schade is onherstelbaar.”
Laserpennen zijn verboden in Nederland, maar via internet is er gemakkelijk aan te komen. Zondagavond werd in Rhoon nog iemand aangehouden die vanaf de grond met een laserpen de piloot van een politiehelikopter in zijn ogen scheen.

Klopt helemaal kwintos. Tijdens de Zena Trophy was er ook iemand of meerdere met zo'n pen te etteren.

Back
Bovenaan