VWC Kroeg & Slowchat #51

Hoppaa, en we zitten weer in december! Wordt weer een leuke maand, met natuurlijk de Zena Trophy! :bye:

Pfff wat een heerlijk gevoel. September. 1ste bestelling al de deur uit. Sfeer op vwc en vrijdag ff showtje pakken in Zutphen.

langzaam aan worden de nieuwste producten op het forum gepost .
om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat wolf beter uit de verf komt als vorig jaar .
ik kan het niet goed uitleggen maar op gebied van prijs kwaliteit doen ze het wel beter .
wat is jullie gevoel .

langzaam aan worden de nieuwste producten op het forum gepost .
om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat wolf beter uit de verf komt als vorig jaar .
ik kan het niet goed uitleggen maar op gebied van prijs kwaliteit doen ze het wel beter .
wat is jullie gevoel .

vind het wel leuk dat veel importeurs 1 of 2 nieuwe budgetcake's hebben.
bijv: Zek van lesli
Juggling Bouncher Rubro
Fearless Demob rubro
en zo kan ik we even door gaan.
vind dat Rubro dit jaar erg veel leuke producten heeft die goed te betalen zijn :)
heerlijk die dagen dat alle nieuwe producten online komen :)

vind het wel leuk dat veel importeurs 1 of 2 nieuwe budgetcake's hebben.
bijv: Zek van lesli
Juggling Bouncher Rubro
Fearless Demob rubro
en zo kan ik we even door gaan.
vind dat Rubro dit jaar erg veel leuke producten heeft die goed te betalen zijn :)
heerlijk die dagen dat alle nieuwe producten online komen :)

Ik juich het alleen maar toe. Mijn collectie word rond de 100/130€, dus dan zijn die kleinere budget cakes alleen maar fijn. :D

ja goedendag!! ook maar even weer wat actiever worden op het forum! de tijd van het jaar komt er weer aan! haha :)

De 100 dagen grens is al geweest, en de twee cijfers in de maand zijn er bijna, nachten zijn al koud, de dauw zit op het gras, de eikeltjes en blaadjes vallen, de kachelgeur is buiten weer op te snuiven en de pepernoten liggen al in de winkel! Van mij mag het beginnen! Tijd vliegt! :D

Mmm, ik vind het juist niet zo hard opschieten met dat echte herfst/winter weer.
Nachten inderdaad al koud zitten ook wel een handje vol koude dagen tussen zoals gisteren maar ik zie dat het voor dit weekend en volgende week alweer minimaal 20 graden wordt. Jammer...

Zitten allweer in de laatste week van september. heerlijk. alleen vind ik het nog zo rustig op het forum. tevens wacht ik met smart op de filmpjes van de nieuwe producten van royal.

en dat de winkels bij mij in de buurt eindelijk hun webshops openen zodat ik eens kan bestellen

Het is oktober mannen! :blink: De eerste maand van het seizoen zit er al weer op.
En nu? Ik vind oktober altijd de sufste maand van het stel. Hoe komen we dit door?

Het is oktober mannen! :blink: De eerste maand van het seizoen zit er al weer op.
En nu? Ik vind oktober altijd de sufste maand van het stel. Hoe komen we dit door?

door gewoon door te gaan met ademhalen misschien !?
ik ben trouwens wel blij dat we nog een oktober hebben want anders ging de tijd wel erg snel zeg .
ik ben trouwens bijna klaar met mijn opleiding logistiek medewerker .
straks examen aan vragen en keihard werken om te slagen .
dat beetje extra tijd ben ik wel blij mee .

Back
Bovenaan