Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
Hallo VWC, ik zat te denken of het eventueel mogelijk zou zijn om een button toe te voegen bij de product topics om een wensenlijst te maken op je account. Zelf sla ik mijn gewenste producten altijd extern op echter zou ik het wel fijn vinden als ik een product gaaf vind deze toe te voegen aan een persoonlijk lijstje op het account van VWC
Mischien is dit ook niet te doen voor jullie aangezien er enorm veel producten van heel veel importeurs zijn...
Ik ben zelf geen it'er dus geen idee of dat veel werk zal zijn voor jullie?
Maar ach denk vraag t eens![]()
Je hebt zeker een punt, het zijn er maar twee die ik dan naar voren schuif. Deze kunnen namelijk het gehele jaar door, verder zijn de anderen inderdaad specifiek rond en op de jaarwisseling gericht.
Wat ga jij volgend jaar anders doen.
Lijstjes 2021-2022
Er is een topic "ons gestoorde brein" in de countdown. In mijn belevenis hoort die meer in het plaatje voor het hele jaar. Juist in de maanden buiten het seizoen heb ik dergelijke moment zoals nu net. Kom ik naar het forum en kan ik het niet posten. Ik zal vast niet de enige zijn die buiten het seizoen dergelijke momenten heeft.
Ik kijk veelal vwc forum op mijn telefoon waar er bovenaan de pagina altijd een zoek optie is. Deze zoekt het hele forum af naar informatie over het ingetoetste zoekopdracht.. Heel mooi, kan dit ook op desktop gemaakt worden? Dit mis ik nu wel. ik kan nu wel zoeken, maar dan moet ik eerst een forum topic openen en vervolgens geavanceerd zoeken gebruiken..
Ik kijk veelal vwc forum op mijn telefoon waar er bovenaan de pagina altijd een zoek optie is. Deze zoekt het hele forum af naar informatie over het ingetoetste zoekopdracht.. Heel mooi, kan dit ook op desktop gemaakt worden? Dit mis ik nu wel. ik kan nu wel zoeken, maar dan moet ik eerst een forum topic openen en vervolgens geavanceerd zoeken gebruiken..
Een subforum voor corona gerelateerde topics, welke je zelf kan aan- en uitzetten. Op dezelfde manier als 'vuurwerk in de media'.
Ik begrijp dat mensen hierover willen discusiëren, moet ook zeker mogelijk zijn! Begrijp me daar niet verkeerd. Maar voor mij verpest dat de mooie countdown periode en hoef ik het persoonlijk niet te zien.
Bovenstaande gaan we uitvoeren, die topics zullen niet bij nieuwe berichten zichtbaar worden.