Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tip: de klok staat stil, ik mis ‘em!!
Ik meen dit vorig jaar ook al ergens te hebben aangegeven, maar ik zou graag de volgende countdown-topics het hele jaar actief willen zien:
- Hulp nodig maken bij je show/project
- Ik zoek een cake
Dan kun je een onderscheid houden in de topics:
- Hulp nodig bij bestelling: Ik twijfel tussen box A en box B
- Hulp nodig show/project: Ik wil product 1, 2, 3 en 4 combineren, op welke volgorde en wat kan er nog bij?
- Ik zoek een cake: Ik wil iets met vooral rood, wat moet ik kopen.
Dit zijn alle 3 situaties die heel het jaar van toepassing zijn, niet alleen vanaf september. En het houdt de topics een beetje schoon en overzichtelijk.
de winkeliers tegemoed komen door een jaar geen kosten te rekenen voor het plaatsen van freakacties.
Ik snap je gedachtengang, maar ben t er niet helemaal mee eens. VWC moet ook onderhouden worden. En het is aan de winkels zelf of ze hier een freak topic willen. Daarbij weet ik ook niet of er vanuit VWC al iets geregeld wordt daarvoor, maar vind het niet aan ons om daar iets van te vinden/eisen.
eisen niet, maar we mogen er wel iets van vinden.....
aangezien er vorig jaar geen vuurwerk geleverd is kunnen wij als freaks ze wel tegemoed komen toch?
winkeliers moeten pas 2 jaar betalen voor een freakactie dus kan me niet voorstellen dat het forum in de problemen komt als ze een jaar gratis mogen posten.
bijzonder hoe er in de freaktopics los gegaan mag worden op de winkeliers kwa afhandeling, maar zodra we opbouwende ideeen post voor het forum, het gelijk afgeschoten wordt.
terwijl juist dit topic speciaal voor ideeen/suggesties is gemaakt.
Ik bezoek met enige regelmaat topics van producten waarin ik vervolgens lees (of al van weet) dat het product uit het assortiment is. Zou eigenlijk graag zien dat de bezem er een keer doorheen gaat en we alleen producten zien die daadwerkelijk onderdeel uit maken van het assortiment en dat al het andere in het archief komt (waarvoor deze al bedoeld is). Anderen die hier ook zo over denken?
De artikelen die niet meer zijn opgenomen in de huidige collecties verplaatsen wij al standaard naar het archief. Wij zetten er één jaargang [uitloop] achter waarna ze naar het archief verdwijnen
Dat is een goede methode natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Pangu en Vuurwerktotaal (Flowerbeds) zie ik alles nog 'gewoon' staan.
de winkeliers tegemoed komen door een jaar geen kosten te rekenen voor het plaatsen van freakacties.
Wat meer afschermen voor mensen zonder account?
Is er eigenlijk een mobiele versie van VWC?
Worden topics met een slotje erop eigenlijk wel -gewoon- verwijderd uiteindelijk?
Klopt, de 1,2'' collectie van Vuurwerktotaal was in principe in 2020 uitloop, maar in verband met het ''coronajaar'' zullen de meeste boxen nog deze jaargang meegaan. Tenminste, zo is het als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.
Wat betreft Pangu, dat subforum moet inderdaad worden opgeschoond. Maar in feite is ook komende jaargang pas het eerste ''nieuw jaar'' vanuit Pangu zoals die is ontstaan in 2020. Dus dan zouden alle andere producten pas dit jaar uitloop zijn.