Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik baal ook ontzettend.
Het is net of de mensen die anti vuurwerk zijn hebben gebeden en er is geluisterd.
Zojuist deze link bekeken. Geeft een goed idee waar en vanaf wanneer er mist gaat ontstaan. Wel is er 30% kans op een westelijke weertype verandering las ik op KNMI ( meer wind en wisselvallig weertype)
Ik heb liever wat buien dan mist om eerlijk te zijn. Ik doe geen oog dicht man.

Hier de link
https://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/het-weer-tijdens-oud-en-nieuw/5820/

Is er ook ergens een website waarop de actuele mist goed wordt weergegeven? Ik zou morgenavond graag in de gaten willen houden hoe het zich ontwikkelt en als de mist te vroeg te dichtbij komt, ga ik los.

Hierbij nodig ik jullie allemaal uit om bij ons in midden Limburg O&N te komen stoken... :handsup:

Nee ff alle gekke op een stokje: Het ziet er niet goed uit voor een heel deel in het land.
Ik zal vanavond even een kaarsje aansteken voor jullie, dat het gaat meevallen met de mist.
Zo te zien ziet het er voor ons in ieder geval wel goed uit in regio Roermond, als ik de kaart moet geloven...

Ik woon gezellig in het strookje ellende dat steeds op de kaarten terug komt. Kijk elke 5 minuten op de kaarten en in dit topic of er wat veranderd is. Misschien moet ik andere hobbies zoeken.

Het blijft inderdaad schommelen kwa weersverwachtingen op diverse website's... Zuid Limburg ziet er voor alsnog goed uit. Ik blijf hoop houden en denk dat we allemaal positief moeten blijven mannen! Gewoon wachten tot morgen 18:00 en dan gaan kijken wat we ermee aanmoeten. Komt allemaal wel goed!! :thumbsup:

Vooral Gelderland, Overijssel, en Drenthe lijken de klos. En vooral langs de oostgrens. Raad eens waar ik met de jaarwisseling ben. Precies in het midden, tegen de oostgrens aan...

Morgen om 12 uur en om 18:00 nog een keer kijken. Als het maar 100-200m zicht is, dan is er nog mee te leven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan