VWC in 2019; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien er naar mijn mening teveel vervuiling in topics is met posts over het feit dat iets te duur is en of iemand het wel of niet besteld, kan er niet gewoon een keuze optie gemaakt worden bij elk topic zodat je meteen kan zien zoveel procent raad het aan, zoveel procent Overweegt het te bestellen, zoveel procent vind het te duur.dat maakt het allemaal wat overzichtelijker denk ik zo.
 
Aangezien er naar mijn mening teveel vervuiling in topics is met posts over het feit dat iets te duur is en of iemand het wel of niet besteld, kan er niet gewoon een keuze optie gemaakt worden bij elk topic zodat je meteen kan zien zoveel procent raad het aan, zoveel procent Overweegt het te bestellen, zoveel procent vind het te duur.dat maakt het allemaal wat overzichtelijker denk ik zo.

Wow, supergoed idee! Soort pol onder de openingspost? Maar dan wel alleen bij producten die langer dan 1 jaar bestaan en daadwerkelijk uitgeleverd zijn?
 
Graag een filter. Ik zou bv bij nieuwe berichten een optie willen hebben, zodat ik niet telkens geconfronteerd wordt met elk negatief vuurwerk bericht wat in de media verschijnt. Ik mijd het nieuws sws en dan word ik er hier alsnog continue mee geconfronteerd. Erg vervelend!
 
Ik zie overal de Vragen aan “importeur”? Hier mis ik Funke tussen, gaan jullie hier ook langs? Aangezien Funke toch een beetje mysterieus is, open communicatie in de beschrijvingen van de YouTube video’s, maar direct vragen kunnen stellen of een report lijkt mij erg interessant! :)
 
Gewoon bij elk product, als je kijk hoeveel mensen ff wouden aangeven dat ze bijv die funke komentenbomb besteld hadden....., das heel leuk natuurlijk maar das niet de informatie waar ik dit forum voor bezoek.
Wow, supergoed idee! Soort pol onder de openingspost? Maar dan wel alleen bij producten die langer dan 1 jaar bestaan en daadwerkelijk uitgeleverd zijn?
 
Ik zie overal de Vragen aan “importeur”? Hier mis ik Funke tussen, gaan jullie hier ook langs? Aangezien Funke toch een beetje mysterieus is, open communicatie in de beschrijvingen van de YouTube video’s, maar direct vragen kunnen stellen of een report lijkt mij erg interessant! :)

Zou nu meegenomen kunnen worden bij een bezoek aan Zena, dat is nu het aanspreekpunt voor Funke in NL.
 

jammer,
Ik vind dat je als koper/klant ook een oordeel kan hebben en meestal ook hebt over een importeur. De winkel koopt de producten in maar wij zijn diegene die het op 31e afsteken en ervaren of het een topper is of bagger.
wij kunnen ook op meerdere aspecten een oordeel over hebben. Late bekendmaking (funke/luypaers bv.)
late levering, geen levering, mager/geen contact op forum, slechte batch van producten. Prijsstijging, Omgang van zaken omtrent vw verbod en hun standpunt of wel/geen acties, hele pikante foto van 2'' fall out onder een klein bandje... kan zo wel doorgaan. het eindigt niet bij een winkel die een mening heeft over een importeur:no:

ik vind het onterecht dat de beste importeur van het jaar niet meer wordt gehouden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan