Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist gebeld door het gemeenteraadslid dat de vragen had gesteld. Hij heeft zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij meer vooronderzoek had moeten doen. Hij betreurt de gevolgen en heeft mij persoonlijk toegezegd volgend jaar rond kerst zelf met een actie te komen voor de voedselbank. Ik heb zijn telefoonnummer, dus daar houden we hem aan!![]()
Hoi Sebastiaan,
Denk je dat het mogelijk is om bij de VVD rectificatie te eisen? Ik vind dat zij met hun domme en ondoordachte actie schade hebben toegebracht aan jouw welwillende project. Een toezegging om volgend jaar zelf iets te ondernemen klinkt leuk, maar jij hebt er weinig aan. Daarnaast helpt het misschien de verloren donateurs te overtuigen om weer terug te komen.
Ik vind dat persoonlijk het minste wat de partij kan en moet doen.
Succes en keep up the good work!
Ik heb diep respect voor je shock, hopelijk blijf je hier mee doorgaan. Beste initiatief in jaren. Kun je ook doneren aan de stichting?
Als ik die reacties op nu.nl leest, echt dieper dan dat kunnen we niet zinken in dit land. Dit land puilt echt uit van de azijnpissers, als dit zo doorgaat ga je overwegen om te vertrekken.
Hoi Sebastiaan,
Denk je dat het mogelijk is om bij de VVD rectificatie te eisen? Ik vind dat zij met hun domme en ondoordachte actie schade hebben toegebracht aan jouw welwillende project. Een toezegging om volgend jaar zelf iets te ondernemen klinkt leuk, maar jij hebt er weinig aan. Daarnaast helpt het misschien de verloren donateurs te overtuigen om weer terug te komen.
Ik vind dat persoonlijk het minste wat de partij kan en moet doen.
Succes en keep up the good work!
Persoonlijk ken ik ook mensen met kleine kinderen die door schulden afhankelijk zijn van de voedselbank. Voor dit project had ik er eigenlijk ook niet bij stilgestaan dat die het plezier van vuurwerk dus niet konden veroorloven.
Maar nu zitten er mooi een paar leuke artikelen bij mn bestelling die wel die kant op gaan dus bedankt voor die realisatie in ieder geval.
Vind het allemaal maar naar dat er zo gemakkelijk een poging tot aandacht word gegrepen door de politiek.
Net als die Arno Bonte met zn vuurwerk klachten meldpunt en hoeveel duizenden klachten hij al wel niet heeft.
Mooi, prima.
Vuurwerk afsteken is momenteel gewoon verboden dus ligt het probleem duidelijk bij de handhaving en dus niet bij de gewone consumenten verkoop die nog niet eens begonnen is.
Vooral doorzetten dit initiatief, volgend jaar een mooie inzamelingsactie opzetten en hopelijk een importeur vinden die mee wil werken te leveren tegen inkoopsprijs.
Moeten wij als 'freaks' toch een buslading vol van die kinderuurwerkpakketjes kunnen verzamelen lijkt me.
Persoonlijk ken ik ook mensen met kleine kinderen die door schulden afhankelijk zijn van de voedselbank. Voor dit project had ik er eigenlijk ook niet bij stilgestaan dat die het plezier van vuurwerk dus niet konden veroorloven.
Maar nu zitten er mooi een paar leuke artikelen bij mn bestelling die wel die kant op gaan dus bedankt voor die realisatie in ieder geval.