VVD Amersfoort tegen vuurwerk voor voedselbankgezin

Ik heb diep respect voor je shock, hopelijk blijf je hier mee doorgaan. Beste initiatief in jaren. Kun je ook doneren aan de stichting?

Als ik die reacties op nu.nl leest, echt dieper dan dat kunnen we niet zinken in dit land. Dit land puilt echt uit van de azijnpissers, als dit zo doorgaat ga je overwegen om te vertrekken.

Mee eens. Je word hier zo ziek van je mede land genoten. Misschien klinkt dit nogal wat rasistich of wat. Maar een kleine ras oorlog lijkt wel is haast nodig om de kopen hier goed geschut te krijgen. Want het is niet meer normaal wat we in het land elkaar toewensen en niet meer gunnen. Belachelijk gewoon.

idd supergoed dat je iets doet voor mensen die het niet zo goed hebben, echt super veel respect voor het doorzetten en plannen!:applause:

nou schock gefeliciteerd met die reactie .
maar eeh bewaar die reactie wel heel goed .
want je hebt die belofte zwart of wit daar kunnen ze niet onder uit :thumbsup:

Mijn zegen heb je! Gewoon vol blijven houden,niet opgeven! Een gouden hart wordt niet altijd beloond,helaas!

Fantastische email Sebastiaan, echt waanzinnig veel respect hoe je dit hebt aangepakt. Ik kan me voorstellen dat dit je enorm frustreert, maar wat zal het een kick geven om straks de kindjes te zien genieten als ze hun pakket ophalen. Laat je niet uit het veld slaan! Echt top!!!

Zojuist gebeld door het gemeenteraadslid dat de vragen had gesteld. Hij heeft zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij meer vooronderzoek had moeten doen. Hij betreurt de gevolgen en heeft mij persoonlijk toegezegd volgend jaar rond kerst zelf met een actie te komen voor de voedselbank. Ik heb zijn telefoonnummer, dus daar houden we hem aan!:D

Hoi Sebastiaan,

Let op!
Hij komt dus zelf met een actie!
Laat niet met je sollen/gebruiken voor politiek. Dit is jou project en geen VVD project wees er scherp op.
Succes.
Wim

Hoi Sebastiaan,

Denk je dat het mogelijk is om bij de VVD rectificatie te eisen? Ik vind dat zij met hun domme en ondoordachte actie schade hebben toegebracht aan jouw welwillende project. Een toezegging om volgend jaar zelf iets te ondernemen klinkt leuk, maar jij hebt er weinig aan. Daarnaast helpt het misschien de verloren donateurs te overtuigen om weer terug te komen.

Ik vind dat persoonlijk het minste wat de partij kan en moet doen.

Succes en keep up the good work!

Hoi Sebastiaan,

Denk je dat het mogelijk is om bij de VVD rectificatie te eisen? Ik vind dat zij met hun domme en ondoordachte actie schade hebben toegebracht aan jouw welwillende project. Een toezegging om volgend jaar zelf iets te ondernemen klinkt leuk, maar jij hebt er weinig aan. Daarnaast helpt het misschien de verloren donateurs te overtuigen om weer terug te komen.

Ja dat vind ik ook. Dit is gewoon illustratief voor hoe veel politici werken. Ze roepen maar wat op basis van berichtgeving in de media, zonder zich ook maar ergens in te verdiepen. Die vragen over de veiligheid zijn echt te triest voor woorden en bewijzen dat hij er niets van begrepen heeft.
Zo iemand moet publiekelijk door het stof vind ik!

Sowieso vind ik het zeer opmerkelijk dat juist de VVD bezwaar maakt tegen het verstrekken van gratis vuurwerk via de voedselbank. De voedselbank is immers een initiatief wat los staat van de overheid, je zou juist denken dat een libertarische partij dit soort vrijheden toe zou juichen. Je zou haast denken dat ze dachten dat de voedselbank volledig door de gemeente gefinancierd wordt. Dat klinkt onwaarschijnlijk, maar ze hebben al bewezen zich nergens in te verdiepen en maar wat te roepen, dus het is niet uit te sluiten.

Ik heb diep respect voor je shock, hopelijk blijf je hier mee doorgaan. Beste initiatief in jaren. Kun je ook doneren aan de stichting?

Als ik die reacties op nu.nl leest, echt dieper dan dat kunnen we niet zinken in dit land. Dit land puilt echt uit van de azijnpissers, als dit zo doorgaat ga je overwegen om te vertrekken.

doneren kan dit jaar niet aan Vrolijk Vuurwerk. Ik werk alleen met donaties van goederen. Ik ben eigenlijk niet meer dan kartrekker en doorgeefluik. Als je wilt doneren wil ik je vragen dat aan de voedselbank te doen, zodat we de negatievelingen laten zien dat wij wel om de mensen bekommeren.

of en hoe ik het volgend jaar doe weet ik nog niet. Misschien maak ik er dan een stichting van en is doneren wel mogelijk.

Hoi Sebastiaan,

Rectificatie kan ik niet eisen ben ik bang. En ik ben ook niet een persoon om met modder te gaan gooien. Voor nu laat ik het hier bij. De aandacht ebt langzaam weg en een nieuwe reactie kan ook weer negativiteit oproepen.

Ik maak wel gebruik van de mogelijkheid om jullie allemaal te bedanken. Ik ben erg blij met jullie reacties! Niet alleen hier, maar ook op diverse nieuwssites. Dat maakt het voor mij al een stuk makkelijker!

Vind het allemaal maar naar dat er zo gemakkelijk een poging tot aandacht word gegrepen door de politiek.
Net als die Arno Bonte met zn vuurwerk klachten meldpunt en hoeveel duizenden klachten hij al wel niet heeft.
Mooi, prima.
Vuurwerk afsteken is momenteel gewoon verboden dus ligt het probleem duidelijk bij de handhaving en dus niet bij de gewone consumenten verkoop die nog niet eens begonnen is.

Vooral doorzetten dit initiatief, volgend jaar een mooie inzamelingsactie opzetten en hopelijk een importeur vinden die mee wil werken te leveren tegen inkoopsprijs.
Moeten wij als 'freaks' toch een buslading vol van die kinderuurwerkpakketjes kunnen verzamelen lijkt me.

Persoonlijk ken ik ook mensen met kleine kinderen die door schulden afhankelijk zijn van de voedselbank. Voor dit project had ik er eigenlijk ook niet bij stilgestaan dat die het plezier van vuurwerk dus niet konden veroorloven.
Maar nu zitten er mooi een paar leuke artikelen bij mn bestelling die wel die kant op gaan dus bedankt voor die realisatie in ieder geval.

Het zou de beste man sieren als hij uit eigen beweging een reactie geeft via (sociale)media waarin hij aangeeft zich niet of onvoldoende te hebben ingelezen in dit initiatief en zelf een actie opzet voor de voedselbank voor 2014. Dit is niet alleen in het voordeel van de voedselbank of vrolijk vuurwerk maar geeft hem zelf ook de mogelijkheid openheid/vertrouwen uit te stralen naar 'zijn kiezers'.

Persoonlijk ken ik ook mensen met kleine kinderen die door schulden afhankelijk zijn van de voedselbank. Voor dit project had ik er eigenlijk ook niet bij stilgestaan dat die het plezier van vuurwerk dus niet konden veroorloven.
Maar nu zitten er mooi een paar leuke artikelen bij mn bestelling die wel die kant op gaan dus bedankt voor die realisatie in ieder geval.

Een mooi gebaar!

Laatst bewerkt:
Vind het allemaal maar naar dat er zo gemakkelijk een poging tot aandacht word gegrepen door de politiek.
Net als die Arno Bonte met zn vuurwerk klachten meldpunt en hoeveel duizenden klachten hij al wel niet heeft.
Mooi, prima.
Vuurwerk afsteken is momenteel gewoon verboden dus ligt het probleem duidelijk bij de handhaving en dus niet bij de gewone consumenten verkoop die nog niet eens begonnen is.

Vooral doorzetten dit initiatief, volgend jaar een mooie inzamelingsactie opzetten en hopelijk een importeur vinden die mee wil werken te leveren tegen inkoopsprijs.
Moeten wij als 'freaks' toch een buslading vol van die kinderuurwerkpakketjes kunnen verzamelen lijkt me.

Klopt niet helemaal. Het probleem ligt bij mensen die een gebrek aan zelfcontrole demonstreren en klaarblijkelijk vinden dat de overheid daar voor verantwoordelijk is.

Back
Bovenaan