Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Rond 14.00 uur stond ik in Woerden voor mijn bestelling. Helemaal goed geregeld, binnen een paar minuten stond alles er. Even controleren en natuurlijk ben ik helemaal blij met mijn 4 visions of ecstasy cakes. Ik heb 3x nummer 4 en 1x nummer 6 gekregen. Waarvoor nogmaals dank voor deze top deal.
Nog even met de medewerker gesproken over het vuurwerkverbod in diverse steden, pyroteam Utrecht die vandaag ook in Woerden was voor zijn bestelling, en over de mooie aanbieding van de vision of ecstasy.
Nogmaals bedankt en tot volgend jaar.

IMG_9916.jpeg
Gisteren om 07:00 uur in Woerden werd de deur voor me geopend. Alles ontspannen en relaxt. Geen gedrang of een rij.
Ik kwam 06:55 uur aan en was als eerste aan de beurt om 07:00 uur.
Echt een hele ontspannen en om die reden fijne start van de dag.
Met gelijk toppers als de Hellfire Thunder, 5x VoE cakes, Scream - Pangu en natuurlijk 3x de Melkbus.

Mooi aanbod en top service.

Bedankt voor het meehelpen tillen nog.

Bekijk bijlage 1806511
Gisteren om 07:00 uur in Woerden werd de deur voor me geopend. Alles ontspannen en relaxt. Geen gedrang of een rij.
Ik kwam 06:55 uur aan en was als eerste aan de beurt om 07:00 uur.
Echt een hele ontspannen en om die reden fijne start van de dag.
Met gelijk toppers als de Hellfire Thunder, 5x VoE cakes, Scream - Pangu en natuurlijk 3x de Melkbus.

Mooi aanbod en top service.

Bedankt voor het meehelpen tillen nog.

Mooie sfeervolle entree zeg. Tof om te zien!

Iemand enig idee hoe laat Chinatown Woerden zijn deuren opent, kan niets vinden op de site ? Denk zelf gewoon 07.00 uur, maar wil dit graag verifiëren

Vanmorgen hier geweest voor het tweede jaar op rij en het is en blijft een leuke gezellige winkel met een ontzettend leuke uitstraling. Bij aankomst het vooraanzicht aanschouwen, tovert al een glimlach op je gezicht.
Binnen ziet alles er sfeervol en overzichtelijk uit en iedereen is reuze vriendelijk. Gevraagd naar Tom, waar mee ik via pm contact heb gehad en deze stond precies voor mijn neus. Even gezellig gekletst over, je raad het nooit, vuurwerk haha. Over de serie van de Visions of ecstasy en eventueel de Golden age. Samen nieuwsgierig hebben we de bestelling bekeken en bleek dat ik ze allemaal uit de Visions of Ecstasy kwamen ( 4 x 1801 en 1 x 18-5 )
Tom hielp mij nog mee door de bestelling samen naar mijn auto te lopen en hier namen wij afscheid van elkaar.
Samengevat : top winkel, goede service en zeer vriendelijk en complimenten voor Tom, nogmaals bedankt en tot volgend jaar.

Bijlagen

• Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    1,4 MB · Weergaven: 27
Back
Bovenaan