Wanneer je een discussie aan wilt gaan met een voorstander van het vuurwerkverbod, zul je met betere argumenten aan moeten komen dan dit, want het staat simpelweg niet in verhouding.
Een vergelijking is sowieso geen argument..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer je een discussie aan wilt gaan met een voorstander van het vuurwerkverbod, zul je met betere argumenten aan moeten komen dan dit, want het staat simpelweg niet in verhouding.
6600 : 365 is gemiddeld 18 per dag. En wat was het aantal met vuurwerk ook al weer?
6600 : 365 is gemiddeld 18 per dag. En wat was het aantal met vuurwerk ook al weer?
Die 700 zijn afgelopen jaar op 31 December en 1 Januari op de spoedeisende hulp beland, dus niet over een heel jaar gezien.
En overlast? Ik heb echt een hekel aan honden, maar ik kan me niet herinneren dat ik overlast ervaar van honden.
Ik snap dat het een makkelijk argument is, maar het klopt niet. Wanneer je een discussie aan wilt gaan met een voorstander van het vuurwerkverbod, zul je met betere argumenten aan moeten komen dan dit, want het staat simpelweg niet in verhouding.
Je hebt gelijk als het gaat om de hoeveelheid gewonden op 1 dag, maar je kan niet ontkennen dat de schade van honden jaarlijks significant groter is. Erger nog, heel significant. En ik weet zeker dat het aantal gewonden door het gebruik van een vuurwerkbril, het elimineren van illegaal vuurwerk en door het schrapppen van artikelen die misbruikt worden (i.c.m. Alcoholmisbruik...) drastisch naar beneden kan.
Nee, jouw argumenten raken kant noch wal... Jij hebt er geen overlast van, dus het is er niet... Kromme redenering. Er worden feiten op tafel gelegd die jij blindelings negeert. Ga alsjeblieft op een ander forum zitten huilen, wij zitten hier om plezier te hebben tot de dag der dagen. Steeds meer van die aanstellers hier....
Dat is ook iets waar ik het mee eens ben. Je kunt simpelweg niet op dezelfde manier door blijven gaan, omdat het simpelweg te veel gewonden oplevert in zo een korte periode. Door het verbieden van bepaald vuurwerk, en betere controle op de zwaardere knallers denk ik dat je al een heel eind bent.
Het zou serieus een goed idee zijn om huisdieren te verbieden. Die beestjes leiden namelijk een bijzonder zielig bestaan wanneer ze gehouden worden.
Als je echt van dieren houdt, dan ben je tegen huisdieren.
Ben ik niet met je eens. Elke dag 5-6 keer de hond uit laten, waarvan een keer minimaal een uur. Op regelmatige tijden eten en meer dan genoeg positieve aandacht. Die van ons is dol gelukkig hoor.