Vuurwerkverkooppunt Hoeksewaard

Dat is de grootste dozenschuiver die er is. Daar is maar 1 ding belangrijk en het is niet de liefhebber :D

Inderdaad. Die weten nog geeneens wat ze verkopen. Ik vroeg om de Shaft en hij keek me aan of hij water zag branden. Je weet wel van de Pyro Bandit's lijn......ach laat maar dacht ik

Vroeger had Van Dijk wel de beste prijzen van de Hoeksche Waard,maar werd helaas terug gefloten door Wolff en sindsdien zijn z'n prijzen vrijwel gelijk met anderen.

Alhoewel ik dit jaar toch mooi de containerdeal voor 59,95 heb gehaald daar.
De cakes die daar in zaten hadden een normale waarde van 195 euro,dit was waarschijnlijk een foutje,maar werd wel gewoon geleverd en dat vond ik toch netjes.

Dat is de grootste dozenschuiver die er is. Daar is maar 1 ding belangrijk en het is niet de liefhebber :D

Inderdaad. Die weten nog geeneens wat ze verkopen. Ik vroeg om de Shaft en hij keek me aan of hij water zag branden. Je weet wel van de Pyro Bandit's lijn......ach laat maar dacht ik

Ja zo goed ben ik daar ook weer niet bekend...
Ik heb daar vorig jaar voor het eerst een kleine Wolff bestelling gedaan en alles was compleet.
Even een praatje gehad en het leek me wel een vuurwerkliefhebber..
Anyway.. ben benieuwd naar de shop die het wel is.

Maar vertel,wel verkooppunt word het???:D

Qua bunkerinhoud zouden er naar mijn idee 2 overblijven....Vuurwerkreus en Knip & Knal.

Ik ben zo benieuwd:p

Nee, die zijn het niet.

Ik wil het eerst allemaal besproken en rond hebben voor ik ga vertellen welk punt het betreft.
Er is een lange weg te gaan en ga eind deze/begin volgende maand om te tafel om een top assortiment te krijgen in de Hoeksewaard!

Sorry....beetje vertraging opgelopen i.v.m. een bevalling, drukte op het werk en een vakantie Valencia :-) ......

Komende weken ga ik het plan bespreken en gaan we leveranciers uitnodigen voor een gesprek wat ze voor ons kunnen betekenen.

Zodra ik meer info heb hoor /lees je het hier!
Nog heel even geduld.

Laatst bewerkt:
Meneer was in april voor het laats online....

Maar ik vrees het ergste als echte Hoeksche-waarder.....
Waar woon jij dan Spring_thunder?

Ik woon in Obl.

Denk dat er niet veel veranderd voor ons in de HW....het wachten is op een verkooppunt die het hele jaar door z,n webshop open gooit met kortingen zoals Hakokan of Bredavuurwerk doet.

Ik blijf hoop houden....

Ik woon in Obl.

Denk dat er niet veel veranderd voor ons in de HW....het wachten is op een verkooppunt die het hele jaar door z,n webshop open gooit met kortingen zoals Hakokan of Bredavuurwerk doet.

Ik blijf hoop houden....

Ach ja vanaf de hoeksche waard is Vuurwerkland Steenbergen ook makkelijk te bereiken met die nieuwe snelweg, en die hebben ook het hele jaar acties.

Inderdaad,maar zouden de verkooppunten in de HW ook inzien dat de grotere klanten op dit moment uitwijken naar Haokan,Breda,Steenbergen dan zou er misschien wel wat veranderen.

Inderdaad,maar zouden de verkooppunten in de HW ook inzien dat de grotere klanten op dit moment uitwijken naar Haokan,Breda,Steenbergen dan zou er misschien wel wat veranderen.
Tsja ik denk dat de vuurwerkverkooppunten die in de Hoekse waard zitten zich meer richten op de gewone consument in plaats van de echte freaks die meer vuurwerk kopen.

Hallo allemaal,

Als eerste mijn excus voor het soort van doodbloeden van dit topic.

Zoals Dennis (Pyromovies HD) al aangaf... vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik m'n vele plannen voor het afgelopen seizoen hellaas niet volledig kunnen uitvoeren.

Ik ga jullie de details besparen , maar ik wil jullie wel zeggen dat het allemaal niet makelijk was en nog steeds niet is , maar een wel stuk beter in ieder geval.

Over de winkel zal ik dan toch maar meer prijs geven...nee inderdaad niet de Winckel van Sinkel zoals Spring Thunder al aangaf,maar het is Vuurwerkwinkel HW in S' Gravendeel.

Afgelopen jaar heb ik gelukkig toch nog een kleine start kunnen maken door een selectie uit de collectie te maken van Wolff vuurwerk.

Komende tijd gaan we om de tafel om al de plannen dit jaar vorm te gaan geven.

Alle input is welkom...

Wat willen jullie zien in de Hoeksewaard?
Zeg het me en ik zal kijken wat er allemaal mogelijk is.

Een webshop die het hele jaar open is,met in januari de laagste prijzen welke in de loop van het jaar oplopen.

Verder zouden er wat andere merken te koop moeten zijn zoals Rubro,Evolution,Vuurwerkmania.

Back
Bovenaan