Pyromovies HD
Banned
Van Dijk Vuurwerk?
Lijkt me een liefhebber..
Dat is de grootste dozenschuiver die er is. Daar is maar 1 ding belangrijk en het is niet de liefhebber

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van Dijk Vuurwerk?
Lijkt me een liefhebber..
Dat is de grootste dozenschuiver die er is. Daar is maar 1 ding belangrijk en het is niet de liefhebber![]()
Dat is de grootste dozenschuiver die er is. Daar is maar 1 ding belangrijk en het is niet de liefhebber![]()
Inderdaad. Die weten nog geeneens wat ze verkopen. Ik vroeg om de Shaft en hij keek me aan of hij water zag branden. Je weet wel van de Pyro Bandit's lijn......ach laat maar dacht ik
Maar vertel,wel verkooppunt word het???
Qua bunkerinhoud zouden er naar mijn idee 2 overblijven....Vuurwerkreus en Knip & Knal.
Ik ben zo benieuwd![]()
Ik woon in Obl.
Denk dat er niet veel veranderd voor ons in de HW....het wachten is op een verkooppunt die het hele jaar door z,n webshop open gooit met kortingen zoals Hakokan of Bredavuurwerk doet.
Ik blijf hoop houden....
Tsja ik denk dat de vuurwerkverkooppunten die in de Hoekse waard zitten zich meer richten op de gewone consument in plaats van de echte freaks die meer vuurwerk kopen.Inderdaad,maar zouden de verkooppunten in de HW ook inzien dat de grotere klanten op dit moment uitwijken naar Haokan,Breda,Steenbergen dan zou er misschien wel wat veranderen.