'Vuurwerkverkoop komt langzaam op gang'

ik snap alleen die schatting niet, aangezien dit jaar de tijden zijn ingekort,neem ik aan dat er ook minder vuurwerk word verkocht. dus minder omzet.

Dat is dus niet zo.. Volgens bepaalde mensen in de vuurwerkbranche wordt er net zoveel gekocht en wordt dat allemaal in de helft van de geschikte tijd afgestoken..
Je krijgt dus als gevolg dat iedereen zo snel mogelijk alles op moet raggen. En niet de tijd en zijn gezonde verstand neemt om alles af te steken. En dan krijg je gewonden, schade en misschien zelfs een dode(n)

de plaatselijke schuurmans handelaar hier zei gisteren nog tegen me dat de verkoopcijfers dit jaar hoger liggen als vorig jaar... Hij vertelde ook trouwens dat hij van veel klanten signalen kreeg dat ze echt niet tot 1800 uur gaan wachten met stoken, kan nog leuk worden met oud&nieuw dus :D

Dat is dus niet zo.. Volgens bepaalde mensen in de vuurwerkbranche wordt er net zoveel gekocht en wordt dat allemaal in de helft van de geschikte tijd afgestoken..
Je krijgt dus als gevolg dat iedereen zo snel mogelijk alles op moet raggen. En niet de tijd en zijn gezonde verstand neemt om alles af te steken. En dan krijg je gewonden, schade en misschien zelfs een dode(n)

De afsteektijden zou volgens de branche niets uitmaken. Er zou net zoveel verkocht worden maar als ze dit jaar minder verkopen dan hebben ze hun eigen ramen misschien wel ingegooid met hun zelf bedachte regel om de tijden in te korten

ik snap alleen die schatting niet, aangezien dit jaar de tijden zijn ingekort,neem ik aan dat er ook minder vuurwerk word verkocht. dus minder omzet.

Er worden minder aanbiedingen verkocht, waar de dealer verlies op draait (rotjes en die zooi). Van dat geld kopen mensen siervuurwerk. Dat speelt denk ik ook mee.

Er worden minder aanbiedingen verkocht, waar de dealer verlies op draait (rotjes en die zooi). Van dat geld kopen mensen siervuurwerk. Dat speelt denk ik ook mee.

Dat verwachten ze maar de vraag is dat ook zo? Of kiest de consument nu toch voor Duitsland, België, Polen of dealers in de buurt?

Of laat de consument het helemaal zitten. Net zoveel sier en dan geen rommel. Tenslotte raakt deze regel alleen de kinderen van ons. Die mogen niet meer met rotjes spelen overdag

Ik zou hethelemaal niet erg vinden dat er minder vuurwerk verkocht word en dat er bedrijven minder geld verdienen. En dat de grote bedrijven flink moeilijk gaan krijgen.

De bpn heeft bijna niks van zich laten horen in de vorm van protest of akties tegen de nieuwe wet die vooral jonge kinderen treitert en niks te maken heeft met 9verlast en veiligheid.

Dat verwachten ze maar de vraag is dat ook zo? Of kiest de consument nu toch voor Duitsland, België, Polen of dealers in de buurt?

Of laat de consument het helemaal zitten. Net zoveel sier en dan geen rommel. Tenslotte raakt deze regel alleen de kinderen van ons. Die mogen niet meer met rotjes spelen overdag

Je moet niet van mensen boven de 14 jaar verwachten dat zij vuurwerk in nederland zullen kopen. De meeste jeugd gaat al naar belgie voor knalvuurwerk en terecht. Want Nederlandse knal is waardeloos.

Over sier durf ik niks te zeggen.

Back
Bovenaan