Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dus niet zo.. Volgens bepaalde mensen in de vuurwerkbranche wordt er net zoveel gekocht en wordt dat allemaal in de helft van de geschikte tijd afgestoken..
Je krijgt dus als gevolg dat iedereen zo snel mogelijk alles op moet raggen. En niet de tijd en zijn gezonde verstand neemt om alles af te steken. En dan krijg je gewonden, schade en misschien zelfs een dode(n)
ik snap alleen die schatting niet, aangezien dit jaar de tijden zijn ingekort,neem ik aan dat er ook minder vuurwerk word verkocht. dus minder omzet.
Er worden minder aanbiedingen verkocht, waar de dealer verlies op draait (rotjes en die zooi). Van dat geld kopen mensen siervuurwerk. Dat speelt denk ik ook mee.
Dat verwachten ze maar de vraag is dat ook zo? Of kiest de consument nu toch voor Duitsland, België, Polen of dealers in de buurt?
Of laat de consument het helemaal zitten. Net zoveel sier en dan geen rommel. Tenslotte raakt deze regel alleen de kinderen van ons. Die mogen niet meer met rotjes spelen overdag
Ik geloof nooit dat iemand van 15 of iedereen uit groningen naar belgie gaat voor een paar klapertjes.