Vuurwerkverhalen

Haha thanks.
Oude erasmus? Hahaha, ja ik zit op het canisius, en ik denk dat ik wel mensen uit je klas ken haha, klein wereldje blijkbaar.

idd. Klein wereldje

Het grappige is dat ik een deel van je verhaal heel mooi kan plaatsen, bijvoorbeeld Charly, vd broeke(vuurwerkdiscount) enz. Wierden 4life:bonk:

idd. Klein wereldje

Het grappige is dat ik een deel van je verhaal heel mooi kan plaatsen, bijvoorbeeld Charly, vd broeke(vuurwerkdiscount) enz. Wierden 4life:bonk:

Hahaha, dat is wel grappig dan hé :p, ja het heet van origine in Wierden vd broeke, en Charly kan je heerlijk eten, doe ik ook elk jaar enkele keren. Dus ja, sommige dingen zijn echt, zo zie je maar weer :p

Ik zou dit zeker in een boek uitbrengen, lijkt me namelijk geweldig als ik dit boek zou mogen lezen voor een Nederlands boekverslag.
En jij bent zo getalenteerd dus ik zou hier echt wat mee doen

Ik zou dit zeker in een boek uitbrengen, lijkt me namelijk geweldig als ik dit boek zou mogen lezen voor een Nederlands boekverslag.
En jij bent zo getalenteerd dus ik zou hier echt wat mee doen

Zoals eerder gezegd, vuurwerk is nou niet echt een onderwerp wat erg in de smaak zal vallen. Ik geniet er heerlijk van, maar het grote publiek zal dit laten liggen.

Hij heeft een prima schrijfstijl en schitterende verhalen, maar een boek over vuurwerk zal niet echt succes worden :sad:

Ik vind dat landinho gelijk heeft. Het is een geweldig boek, maar het heeft niet een onderwerp dat duizenden mensen aan zal spreken. Het is meer iets dat gewoon heel leuk om te lezen is voor de echte freaks (wij):p

Deel 52

Het sneeuwt best hard merkt Paul. Nou ja, dat mag de pret niet drukken! Winter Wonderland is er absoluut niks bij. Dit hadden ze niet voorzien zeg. Paul arriveert na enkele minuten schuifelen bij Roel en ook Tim en Joep zijn er al. Vaste prik. 30 December in de avond, om de zenuwen tegen te gaan, flink stoken. De jongens lopen vlug naar buiten en Paul pakt zijn aansteeklont. Het eerste rotje gaat aan en een lekkere knal volgt. Het is half 7 en de jongens zullen een half uurtje gaan stoken.

Na een aantal rotjes steekt Paul ook een potje Happiness af, die het tevens heerlijk doet. Enkele grondbloemen volgen en daarna nog wat singleshots, o.a. de Binkies van Marijn Vuurwerk. Als finale steekt Paul het lontje van de Silver Salute aan. De pot gaat af en een enorm geweld in de lucht volgt. "Wow, echt super! Was dat je enige?" vraagt Roel kwijlend. "Nee gelukkig heb ik er nog acht meer. Morgen verwerk ik hem wel in het 10 uur project." zegt Paul vrolijk.

Na het stoken gaan de jongens naar binnen voor een heerlijke warme kop chocolademelk en een koekje. Paul besluit rond half 8 maar eens huiswaarts te keren gezien het feit dat hij op tijd wil gaan *proberen* te slapen. A fijn, baggerend door de sneeuw loopt Paul naar huis. Het weerbericht voor morgen is redelijk gunstig. Er zal zat sneeuw liggen maar er komt geen mist volgens de voorspellingen en tevens blijft het droog...........................

En ja, de deeltjes zijn belachelijk kort. Zo kan ik er nog een paar deeltjes bij maken.

Back
Bovenaan