Vuurwerkverhalen

Heel erg veel succes, vind jij verhalen maken niet moeilijk?

Sniper is gewoon een natuurtalent. Waarschijnlijk doet hij dit gewoon in zijn vrije uurtjes :D Het mooie is dat de verhalen ook nog eens geweldig zijn.
Kon ik maar zo schrijven, dan haalde ik ook hogere punten voor Nederlands :p

Thanks mensen.
Nee ik verzin echt alles aan elkaar vast, op de automatische piloot zelfs.. heb een groot vocabulaire op zich en dat helpt ook wel natuurlijk :), maar ook een fantasie.(Leef niet in m'n eigen wereldje ofzo, haha)
Zijn de laatste delen voor nu denk ik. Op verzoek kan ik wel een kleiner verhaaltje nog maken in December..

Thanks mensen.
Nee ik verzin echt alles aan elkaar vast, op de automatische piloot zelfs.. heb een groot vocabulaire op zich en dat helpt ook wel natuurlijk :), maar ook een fantasie.(Leef niet in m'n eigen wereldje ofzo, haha)
Zijn de laatste delen voor nu denk ik. Op verzoek kan ik wel een kleiner verhaaltje nog maken in December..

Je zou schrijver moeten worden! (of iets in politiek: verzinnen ook alles wat ze uitkramen! :D)

Toevallig doe ik mijn voordracht (spreekbeurt) op 7 december voor het vak Nederlands over het vuurwerkverbod. Telt mee als SE cijfer..
Nee zonder gekheid, ik denk dat ik best een boek zou kunnen schrijven (al dan niet vuurwerk gerelateerd)

Toevallig doe ik mijn voordracht (spreekbeurt) op 7 december voor het vak Nederlands over het vuurwerkverbod. Telt mee als SE cijfer..
Nee zonder gekheid, ik denk dat ik best een boek zou kunnen schrijven (al dan niet vuurwerk gerelateerd)

Succes met je spreekbeurt dan.
Dat boek moet wel lukken. Misschien beter niet over vuurwerk, dan zal een uitgever het sneller uitgeven denk ik. Dan maar weer een veel te veel gebruikt thema zoals liefde wat veel meer gelezen word.

Dat boek moet wel lukken. Misschien beter niet over vuurwerk, dan zal een uitgever het sneller uitgeven denk ik. Dan maar weer een veel te veel gebruikt thema zoals liefde wat veel meer gelezen word.

OH god nee, geen liefde. Ik schrijf dan liever iets in een compleet andere trend. Een echte Crime-scene, die ook open plekken kent en zo dus spannend is.

Of zoiets als: Lord of the Rings, Star Wars of Harry Potter.
Verdien je veel geld mee!

Natuurlijk. Ik gaf liefde ook alleen maar als voorbeeld. Actie boeken zijn ook geweldig om te lezen (als je per sé iets voor Nederlands moet lezen dan :p)

goedzo snipe, ga weer eens schrijeven, ik verveelde me dood.

ps: mijn verhaal is vanaf nu officieel ontploft door een cobra 6

KOrt deeltje

Deel 51

De volgende ochtend gaat al vroeg de wekker weer. Paul staat op en neemt een stevige douche, waarna hij zich aankleed voor een stevig ontbijt. Na het ontbijten checkt Paul vlug de vuurwerkfora nog even. Gezelligheid alom, zelfs vroeg in de ochtend. Veel nachtbrakers zijn net gaan slapen, merkt Paul op. Na eventjes AVP'en en VWC'en vertrekt Paul naar zijn winkel, die net weer open gegaan is. Vele klanten halen hun bestellingen af en voor Paul is het nog maar zo'n 24 uurtjes wachten tot hij eindelijk mag stoken.

Roel, Tim, en Joep komen ook binnengewandeld en vragen Paul of hij vanavond naar Roel zijn huis komt voor een beetje stookwerk. Paul slaat dat aanbod uiteraard niet af, en zijn glimlach wordt alsmaar groter. Rond 12 uur besluit Paul maar even een lunch naar binnen te gaan werken alvorens hij nog weer enkele uurtjes de klanten tevreden gaat stellen. Paul kan niet meer wachten. Zijn spanningen zijn duidelijk waarneembaar. Veel naar de wc, zenuwachtig, enzovoorts. Nee, het is bijna niet leuk meer. Na het lunchen is Paul er weer klaar voor; nog 4.5 uurtjes werken en dan kan hij alweer avond eten.

Rond 5 uur is het dan eindelijk tijd om naar huis te gaan. Even vlug avond eten en dan door naar Roel zijn huis voor een korte stooksessie. Paul pakt zijn rugzak waarin hij de meegenomen stookartikeltjes stopt. Een aantal rotjes, grondbloemen, luchthuilers, happiness, en nog de Silver Salute. Paul pakt zijn handschoenen, trekt zijn jas en schoenen aan, en loopt twee straatjes verder naar Roel................................

Noot: Deel 52 is het stookdeeltje van 30 December.
Deel 53 is een lang deel over oudejaarsdag. Deel 54 is het slot. Saludos

@dragomforz:
ja serieus, heb ik gedaan.
een vriend had er 4 bij, eentje onder een pan gedaan( pan vloog redelijk hoog de lucht in(ongeveer20 meter:shocked:))
de andere hebben we dingen mee opgeblazen, mijn mobiel, een flaptop met mijn verhaal er in, en een wasmachine, maar daar vloog alleen het deurtje er uit.

Echt geniaal :bonk::D
Waarom blaas je in hemelsnaam je mobiel en je laptop op?

Back
Bovenaan