Vuurwerkverhalen

Ligt het aan mij of zijn er nu veel minder mensen dit verhaal aan het lezen...
Eerst waren er honderden reacties en nu wordt er alleen zo nu en dan maar gereageert :shocked:
Wel jammer want dat scheelt weer veel gezelligheid.

Eerst waren er honderden reacties en nu wordt er alleen zo nu en dan maar gereageert :shocked:

Hmm, de leukigheid kan er natuurlijk ook na een tijdje wel af gaan. 51 Delen is wel érg lang. Dat is bekant een geheel boek. Of nee, dat is het gewoon. Ik ben een kind, geen professionele auteur, dus logischerwijs kan ik niet alle lezers tot 't einde in spanning houden zodat ze blijven lezen. Manipulatietechnieken zijn daarvoor erg handig :p

ik denk dat dat komt omdat ze daarvoor al ong 10x hadden gepost dat hij goed kan schrijven, dus ze lezen het nog wel maar vinden het niet nodig om na elk deel te schrijven dat ze op een nieuwe wachten. Dat weet hij toch wel:P.

Dat denk ik ook ja, want ik lees nog steeds zijn verhalen met plezier, ook na 51 delen. En mij zie je ook bijna nooit reageren! Dus niet denken dat er minder mensen lezen als ze niet reageren!

Theking

Daar zullen jullie zeker een punt hebben, is me ook wel eens gezegd dat men niet meer per sé ging reageren. Is ook niet erg, ik ben al lang blij dat het verhaal aanslaat. Nogmaals ben ik maar een 'doodgewone' 15-jarige, dus voor mij is het toch wel erg leuk!

Zo had ik het nog niet echt bekeken. Ik dacht dat er toch nog wel veel mensen die het lezen zouden reageren hoe lang het verhaal ook duurt.

Ach, ik lees het nog steeds met veel plezier!

Maar om nou 51x te zeggen, "goh wat schrijf je goed" en "Wauw, wat een mooi verhaal" wordt op den duur ook vervelend:p

Ben benieuwd naar het volgende deel:bye:

Er zijn dus toch nog wel veel mensen die dit lezen (gelukkig). Het leek gewoon minder te worden, maar ik heb het dus toch weer mis :D

Heb nu alle delen gelezen, ik wacht met smart op de volgende delen. :D
Je hebt echt schrijftalent.

ff offtopic (als dit niet mag zeg het dan maar)

Sniper op welke school zit jij eigenlijk? Canisius? Dit concludeer ik uit je bericht van de jongen die zich van het leven heeft berooft(als dit niet klopt zeg het dan, kan me ook vergist hebben) Ik zit zelf op het oude Erasmus.(3vwo)

Heb nu alle delen gelezen, ik wacht met smart op de volgende delen. :D
Je hebt echt schrijftalent.

ff offtopic (als dit niet mag zeg het dan maar)

Sniper op welke school zit jij eigenlijk? Canisius? Dit concludeer ik uit je bericht van de jongen die zich van het leven heeft berooft(als dit niet klopt zeg het dan, kan me ook vergist hebben) Ik zit zelf op het oude Erasmus.(3vwo)

Haha thanks.
Oude erasmus? Hahaha, ja ik zit op het canisius, en ik denk dat ik wel mensen uit je klas ken haha, klein wereldje blijkbaar.

Back
Bovenaan