MonsieurFlip
VWC lid
Geweldig bezig Magnum!
Ps. Is vuurwerk uit Duitse supermarkten onveilig? Eerste keer dat ik dat hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan gebeurt dat wel stilletjes.Dr gebeurt meer als dat je denkt.
Wat steeds meer komt van Nederlandse groothandels voornamelijk uit lichtevoorde.Geweldig bezig Magnum!
Het kan aan mij liggen hoor maar dat staat er toch ook?! Vind t op deze manier juist een vrij wollig verhaal worden.Heel mooi geschreven, heb wel een kleine opmerking, namelijk dit stukje uit een zin; "Classificeer (zwaar) illegaal vuurwerk onder de noemer ‘explosieven’"
Misschien toch beter specificeren, het is toch niet de bedoeling dat straks mensen gepakt gaan worden op gebruik en/of bezit van "Explosieven" terwijl men slechts wat rotjes, vuurpijltjes e.d. bij de Lidl of Aldi in Duitsland hebben gekocht, vind dat je hiermee de plank wel misslaat. Ja, wanneer je 1.1 bedoeld, Cobra's e.d. want die dingen mogen van mij echt meteen weg. Maar gewoon F2 spul zal dan op die manier toch onder "explosieven" geschaard worden, enkel en alleen omdat het illegaal is?
Probleem zit hem in de selectiviteit van de open grenzen, binnen Europa heeft men gekozen voor vrije handel en open grenzen. Als je daarvoor kiest weet je dat er ook een keerzijde is. Dat heeft men ingecalculeerd en voor lief genomen. Is niet fair omdat bijv een PtD te beschuldigen van het kapot maken van de traditie. In duistsland kan ik bijvoorbeeld zonder problemen een alarmpistol of perperspray kopen, ja dat is in nederland niet te verkrijgen omdat dat verboden is. Dit ga je niet verhelpen door duitsland te verbieden dit te verkopen,.... alleen door het gelijk trekken kom je een eind. Maar dat gaat men niet doen want wie bepaald dan de regel? Kortom dit verander je niet. Je moet de straffen omhoog gooien waarmee je een hogere drempel opgooit.Hmm Europees niks geregeld alleen het cat 1 vuurwerk
Flash knallers pijlen romijnse kaarsen en thunderkings dan ook Europees verbieden. heeft dan geen zin als het daar te koop is. Belgie ook gewoon 3 dagen
scheelt al een heel hoop dat het te vroeg en letsel door flash knallers . polen markt ook beter aan pakken toch raar tussen de schoenen en tassen ook shels verkopen p1 knallers etc PyroteamDelf leuke gast maar eigenlijk maar maakt Nederlands vuurwerk traditie ook kapot door promoot kijk eens wat hier te koop is polen tjech markt opzoekt. Compounds europees ook gelijk getrokken worden tot 1.3 g gewoon cat 1 en 2 en max vervoer 50 kilo Rat draaier harde aan pakken